کد خبر : 1767874 | 23 تیر 1400 ساعت 15:23 | 16.7K بازدید | 3 دیدگاه

یک نیمه ۱۳ موقعیت گل داشتیم؛

بیگی: ۳۰ میلیون نفر پیگیر تیم ما هستند

مدافع نساجی معتقد است نمایش کاملا برتری نسبت به پدیده داشتند و شایسته برد بودند.

بیگی: ۳۰ میلیون نفر پیگیر تیم ما هستند

به گزارش "ورزش سه"، سعید بیگی با اشاره به شرایط نساجی اظهار کرد: در هفته اخیر و پس از دیدار با صنعت نفت آبادان، تمرینات خیلی خوبی داشتیم و طبق مسائلی که کادر فنی به ما گفتند، به شدت روی نقاط ضعف و قوت تیم پدیده کار کردیم و از لحظه‌ای هم که بازی شروع شد، می‌خواستیم برنده باشیم.

او ادامه داد: آماری که بین دو نیمه بازی دیشب دیدیم، موقعیت گل‌های ما ۱۳ بر صفر بود؛ یعنی توانستیم از حملات پدیده جلوگیری کنیم و ۱۳ موقعیت بسازیم که عملکرد خوب تیمی ما را نشان می‌دهد.

 

مدافع نساجی اضافه کرد: پس از باخت مقابل پیکان که حال همه ما را گرفت، توانستیم یک امتیاز روحیه‌بخش در آبادان بگیریم و دیشب هم پدیده را شکست بدهیم تا شیرینی کوچکی به هواداران نساجی بدهیم.

 

بیگی با اشاره به شرایط جدول عنوان کرد: سه بازی از این فصل مانده و تمرکز ما روی مسابقه پیش رو است؛ الان روی دیدار با ذوب‌آهن تمرکز کردیم و می‌خواهیم حداکثر امتیاز را بگیریم تا جایگاه خودمان را ارتقاء بدهیم و در این رتبه ثابت بمانیم و حتی جایگاه بهتری به دست بیاوریم. ان‌شاالله تیم در لیگ برتر می‌ماند و تمام تلاش ما همین است؛ جز موفقیت نساجی هدف دیگری نداریم چون ۳۰ میلیون نفر پیگیر این تیم هستند.

 

1623077

 

 

او با اشاره به روند خوبی که در نیم‌فصل دوم با حضور ساکت الهامی داشته‌اند، عنوان کرد: ما در ۱۰ مسابقه لیگ برتر ۱۹ امتیاز گرفته‌ایم که نشان می‌دهد شرایط ما چقدر خوب شده است؛ زمانی که آقا ساکت آمد، ما فقط ۱۰ امتیاز داشتیم ولی الان ۲۹ امتیاز داریم که نشان می‌دهد چه کار بزرگی انجام شده است. آقای الهامی مسؤولیت سنگینی را قبول کردند و خدا را شکر تا امروز هم موفق بوده‌اند.

 

مدافع نساجی یادآور شد: دیشب بازی خیلی خوبی مقابل پدیده ارائه دادیم؛ یک فوتبال هجومی و تماشاگر پسند را به نمایش گذاشتیم که خوشبختانه تماشاگران ما هم از این عملکرد راضی بودند و امیدوارم این روند را در سه بازی آینده هم داشته باشیم.

دیدگاه‌ها