کد خبر : 1767891 | 23 تیر 1400 ساعت 15:45 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی ناکارآمدر چهارمین دوئل؛

ربیعی جدال کرکری را نمی‌بازد(عکس)

شب گذشته تیم های مهدی تارتار و محمدربیعی برای چهارمین مرتبه به مصاف هم رفته بودند و تساوی یک بر یک حاصل کار شاگردانشان شد.

ربیعی جدال کرکری را نمی‌بازد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیش از مسابقه شب گذشته که در رفسنجان میان مس و پیکان برگزار شد و با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، مهدی تارتار و محمد ربیعی 3 بار دیگر نیز به عنوان سرمربی به مصاف هم رفته بودند که حاصل این مسابقات 2 پیروزی برای محمد ربیعی  و یک تساوی بود.


اولین رویارویی این دو مربی که همیشه کرکری داغی میان آنها برقرار بوده، در فصل 1396-1395 و لیگ یک رقم خورد؛ جایی که  مهدی تارتار و محمد ربیعی که تا هفته های پایانی مدعیان جدی صعود به لیگ برتر به شمار می رفتند، در قالب سرمربیان دو تیم بادران و پارس جنوبی جم مقابل هم قرار گرفتند؛ بازی رفت با تساوی بدون گل تمام شد و دیدار برگشت با یک گل به سود بادران به پایان رسید. با این حال و با وجود پیروزی بادرانی ها، این مهدی تارتار بود که توانست در پایان فصل با تیمش به رقابت های لیگ برتر راه پیدا کند.


ربیعی چند سال برای رسیدن به لیگ برتر در لیگ دسته اول تلاش کرد و درنهایت سال گذشته موفق شد با مس رفسنجان به لیگ بیستم برسد. پس از صعود مس، بار دیگر فرصت رویارویی تارتار و ربیعی فراهم شد و تیمش توانست در روزهایی که روی دور برد افتاده بود، با پیروزی 3 بر 2 زمین مسابقه را ترک کند. 

 

1623124


درنهایت این دو مربی شب گذشته نیز با هم رقابت کردند که تساوی یک بر یک حاصل کار دو تیم در فاصله سه هفته مانده تا پایان رقابت ها شد. البته که این تساوی برای هیچ یک از دو تیم کارآمد نبوده و شانس آنها برای کسب سهمیه آسیایی را بسیار کم کرد. با نتیجه بازی شب گذشته حالا در چهارمین نبرد رو در رو نیز مهدی تارتار موفق به پیروزی مقابل ربیعی نشده و باید دید در مسابقات آتی چه نتیجه و سرنوشتی در انتظار تیم های این دو مربی  در نبردهای مستقیم خواهد بود.


پیکان در جدول رده بندی مسابقات لیگ بیستم با کسب 36 امتیاز از 27 مسابقه در رتبه نهم قرار دارد و مس رفسنجان از همین تعداد بازی 32 امتیازی است و رتبه یازدهم را در اختیار دارد؛ جالب اینکه همچنان شاگردان مهدی تارتار و محمد ربیعی حداقل روی کاغذ به کسب سهمیه امیدوار هستند ولی شانس رفسنجانی ها در این بین خیلی کمتر است.

دیدگاه‌ها