کد خبر : 1767892 | 23 تیر 1400 ساعت 16:46 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیکان در لیگ بیستم شاهکار کرده است

صالحی: تارتار تاکید کرده بود بین‌ پاهای گلر شوت بزنم

مهاجم تیم پیکان تهران می‌گوید هماهنگی ایجاد شده میان اکبر محمدی و مهدی تارتار و زحمات ارکان باشگاه باعث موفقیت این تیم شده است.

صالحی: تارتار تاکید کرده بود بین‌ پاهای گلر شوت بزنم

ابراهیم صالحی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"‌ درباره تساوی یک بر یک تیمش مقابل مس رفسنجان بیان کرد:‌ما دیروز بازی خوبی مقابل مس انجام دادیم و اگر قدر فرصت هایمان را می‌دانستیم می‌توانستیم پیروز باشیم. متاسفانه گلی که خوردیم جزو استثناهای فوتبال است و این هم از شانس ما بود که بازیکن حریف آنطور توپ روی پایش بنشیند و شوت بزند و وارد دروازه شود.


وی ادامه داد: با آنالیزی که کادرفنی انجام داده بود، می‌دانستیم باید مقابل مس چطور بازی کنیم. تمام هدفمان این بود که 3 امتیاز را بگیریم و برای برد هم بازی کردیم. ما به گل نیز رسیدیم اما متاسفانه آن ضربه به تورمان چسبید. به هر حال هرچه بود گذشت و باید اتفاقات این بازی را فراموش کنیم و به دیدار با فولاد خوزستان بیندیشیم.


مهاجم پیکان درباره گلی که به ثمر رساند و توپ از بین پاهای داوود نوشی صوفیانی دروازه بان مس رد شد، تاکید کرد:‌ من به عنوان مهاجم در هر بازی تلاش می‌کنم تا گل بزنم و برای تیمم مثمرثمر باشم. دیروز هم زحمات کل تیم را به ثمر نشاندم و از این بابت خوشحالم. درباره ضربه ام هم باید بگویم که آقای تارتار قبل از بازی بارها به من تاکید کرد که اگر موقعیتی نصیبم شد، توپ را به بین پاهای دروازه بان و بازیکنان حریف بزنم که خوشبختانه من هم توانستم این کار را انجام بدهم و نتیجه داد.
صالحی درباره عملکرد پیکان در لیگ بیستم خاطرنشان کرد:‌فکر می‌کنم هرکسی فوتبال را متوجه می‌شود، می‌داند تیم ما امسال تا همین جا هم شاهکار کرده است. ما تیمی جوان هستیم که میانگین سنی مان حدود 23 سال است. با این شرایطی که در پیش گرفتیم همین که اکنون شانس رسیدن به سهمیه اسیایی را داریم، نشان می‌دهد چقدر خوب کار کرده ایم.


مهاجم پیکان خاطرنشان کرد:‌ امسال پیکان یک مجموعه یکدل و متحد است که فکر می‌کنم در کمترین دورانی این تیم چنین شرایطی را تجربه کرده باشد. هماهنگی ای که بین آقای اکبر محمدی و آقای تارتار وجود دارد بی نظیر است و در کمتر باشگاهی آن را سراغ داریم. جا دارد از مدیرعامل باشگاه تشکر کنم که همواره حمایت و پشتیبانی خوبی از تیم داشته وبا اینکه دستش خالی بوده اما دلسوزانه همه کار برای موفقیت تیم انجام داده است. آقای تارتار هم تمام توان خود را به کار گرفت و با وجود اینکه دستش هم خالی بود، اما با میدان دادن به جوانان نه تنها بازیکنان جدیدی را از آکادمی باشگاه به فوتبال ایران معرفی کرد که نتایج نیز نشان می‌دهد چقدر زحمات برای این تیم گرفته شده است.


صالحی درباره بازی با فولاد در هفته بیست و هشتم لیگ برتر تاکید کرد: قطعا کار سختی مقابل فولاد داریم اما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم و با دست پر از زمین خارج شویم. بی تردید برای کسب موفقیت مثل بازی های قبلی کار می‌کنیم. ما نشان داده ایم توانایی امتیاز گرفتن از هر تیمی را داریم و بی تردید برای کسب موفقیتی دیگر تلاش خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها