کد خبر : 1767901 | 23 تیر 1400 ساعت 17:47 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

پدیده ای 19 ساله از ریو

5 نکته در مورد خرید جدید اتلتیکو که نمی دانید

اولین خرید تابستانی اتلتیکو مادرید یک مهاجم برزیلی-پرتغالی است که برایش آینده ای خوب پیش بینی می شود.

5 نکته در مورد خرید جدید اتلتیکو که نمی دانید

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اتلتیکو هفته گذشته خبر از جذب مارکوس پائولو با قراردادی 5 ساله داد. این اولین خرید تابستانی اتلتیکو محسوب می شود و او که یکی از آینده دار ترین های فوتبال برزیل است، فصل بعد برای باشگاه مادریدی بازی خواهد کرد.

مارکوس پائولو کاستا ناشیمنتو ملقب به مارکوس پائولو که قراردادی 5 ساله امضا کرده، در پایان قراردادش با فلومیننزه به اتلتیکو ملحق خواهد شد.

 

در زیر به 5 نکته  از این بازیکن جوان 20 ساله که نمی دانید، اشاره خواهد شد:

 

 

1623114

 

 

ماراکانا ورزشگاهی ویژه برای پائولو

پائولو 10 ساله بود که به فلومیننزه پیوست و در آکادمی باشگاهی که به تریکلور معروف است، فوتبالش را شروع کرد. رویای او این بود که یک روز در ماراکانا بازی کند و این رویا 30 ژانویه 2019 و زمانی که پائولو 18 ساله بود محقق شد. او نخستین گل خود برای فلومیننزه را 31 آگوست 2019 برابر پنیارول اروگوئه در جام سود آمه‌ریکانا به ثمر رساند و تاکنون زننده 14 گل برای این باشگاه بوده که 12 تای شان نیز در ماراکانا به ثبت رسیده است.

 

متولد برزیل با ملیت پرتغالی

پائولو با اینکه در سن گونسالوی ریودوژانیرو متولد شده اما ملیت پرتغالی دارد و نه برزیلی. او در سطح بین المللی می تواند برای پرتغال به میدان برود. پائولو هنوز برای هیچکدام از این دو کشور در سطح بزرگسالان بازی نکرده است و هنوز می تواند انتخاب کند که بالاخره برای برزیل بازی کند یا پرتغال. پائولو البته برای تیم های زیر 18 و 19 سال پرتغال بازی کرده و خوشبین است در تیم بزرگسالان این کشور هم به میدان برود.

 

 

1623115

 

 

بازیکنی چند پسته

پائولو یک مهاجم است ولی هنوز نمی توان برای او یک پست ثابت تعریف کرد. او به شکلی ویژه چند پسته است و این باعث به وجد آمدن تمام مربیان او می شود. او وینگر راست بوده، در نقش مهاجم نوک ظاهر شده و حتی هافبک وسط و بال چپ نیز بازی کرده است.

 

نامزدی برای جایزه پسر طلایی

پائولو در فهرست 100 نفره نامزدهای پسر طلایی سال 2021 توتواسپورت قرار دارد. جایزه ای که به بهترین بازیکن زیر 21 سال دنیا تعلق می گیرد. در مجموع 13 بازیکن شاغل در لالیگا جزو این فهرست هستند.

 

 

1623113

 

 

علاقه شدید به لیگ بسکتبال NBA

پائولو علاوه بر فوتبال عاشق بسکتبال است. او به طور ویژه رقابت های  NBA را دنبال می کند. حتی یک بار در مراسم تمدید قرارداد با فلومیننزه با پیراهن تیم لوس انجلس لیکرز حاضر شده بود.

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا 
This Content Is Provided By LaLiga In Partnership With Varzesh3

دیدگاه‌ها