کد خبر : 1767918 | 23 تیر 1400 ساعت 18:45 | 10.1K بازدید | 3 دیدگاه

دانشگر و خاطره‌ای که دوست دارد تکرارش کند

محمد دانشگر انگیزه زیادی دارد تا مثل فصل گذشته بار دیگر زمینه ساز برد تیمش در دربی جام حذفی شود.

دانشگر و خاطره‌ای که دوست دارد تکرارش کند

به گزارش "ورزش سه"، نود و ششمین دربی پایتخت میان استقلال و پرسپولیس عصر پنجشنبه در شرایطی برگزار می‌شود که با توجه به انجام مسابقه در چارچوب جام حذفی یکی از دو تیم باید برنده باشد و تیم پیروز راهی نیمه نهایی شود.


این شرایط برای استقلال و پرسپولیس در فصل گذشته نیز ایجاد شد و دو تیم در همین مرحله رودرروی هم قرار گرفتند که استقلال در ضربات پنالتی برنده شد و به مرحله بعدی رسید.


در دربی حذفی فصل گذشته استقلالی ها تا ثانیه های پایانی بازی دو بر یک عقب بودند اما در وقت های اضافه نیمه دوم محمددانشگر مدافع پیش تاخته آبی ها توانست گل تساوی را به ثمر برساند تا بازی به وقت اضافه و سپس ضربات پنالتی برود.


حالا اما دانشگر که در سال 1400 بازی های زیادی برای استقلال انجام نداده انگیزه زیادی برای تکرار اتفاق سال گذشته دارد. مدافع استقلالی ها که توانایی بازی در پست های دیگر را هم دارد، در بازی های گذشته جایی در ترکیب ثابت تیمش نداشته و بعید هم هست با توجه به عملکرد عالی خط دفاع استقلال در بازی با پرسپولیس هم شانسی برای ورود به زمین از ابتدا داشته باشد.


با این حال او می‌تواند در نیمه دوم یکی از تعویضی های مجیدی لقب بگیرد. از این رو دانشگر انگیزه زیادی برای تکرار خاطره خوب گذشته دارد و باید دید آیا او بازهم مثل سال گذشته می‌تواند ناجی استقلالی‌ها شود یا خیر.

دیدگاه‌ها