کد خبر : 1767925 | 23 تیر 1400 ساعت 19:13 | 38.6K بازدید | 7 دیدگاه

خاویر تباس؛

چه عجیب که سیتی و PSG لئو مسی را نمی‌خواهند!

خاویر تباس، رئیس لالیگا تاکید کرد در مورد داستان تمدید قرارداد لیونل مسی با بارسلونا، قوانین رعایت خواهد شد.

چه عجیب که سیتی و PSG لئو مسی را نمی‌خواهند!

به گزارش "ورزش سه"، بدهی های سنگین باشگاه بارسلونا و شرایط بغرنج مالی این تیم باعث شده پروسه تمدید قرارداد با لیونل مسی علیرغم توافق کامل به تاخیر افتد. خاویر تباس، رئیس سازمان لالیگا مدعی شد افراد زیادی در مورد این موارد مشغول به کار بوده و به دنبال رعایت کامل قوانین هستند.

 

خاویر تباس گفت: "نه، قرار نیست ما در مورد پرونده لیونل مسی چشم به روی اجرای قوانین ببندیم. افراد زیادی در سازمان لالیگا و همچنین در بخش کنترل اقتصادی در این موارد فعالیت می کنند. این حق متعلق به همه باشگاه هاست و ما باید از یکپارچگی لالیگا محافظت کنیم.

 

ما اغلب مجبوریم قوانین مربوط به کنترل اقتصادی را برای مدیر برنامه ها و بازیکنان توضیح دهیم زیرا آنها از این موضوع اطلاع نداشته، یا تصور می کنند که باشگاه ها آنها را فریب می دهند و ما مجبور شدیم در سال های اخیر به آنها این موارد را توضیح دهیم.

 

1622706

 

ما باید همه چیز را به درستی تجزیه و تحلیل کنیم، زیرا اگر تخلفاتی به دلایل اقتصادی وجود داشته باشد و آنها لیونل مسی را حفظ و یا بازیکنی دیگر را جذب کنند ... ما باید این موضوع را بررسی کنیم.

 

در حال حاضر من فقط می توانم نظر خود را اعلام کنم، من معتقدم عجیب است که هیچ پیشنهادی از طرف منچسترسیتی یا پاری سن ژرمن برای مسی ارسال نشده است. در واقع من اعتقاد دارم که پیشنهادی وجود ندارد و خود بازیکن نیز می خواهد در بارسلونا بماند.

 

مشکلات مالی اتلتیکومادرید و بارسلونا؟ هنگام بروز محدودیت ها و مشکلات مالی، باشگاه های بزرگ تحت تاثیر قرار می گیرند. در مورد پرونده اتلتیکو باید بگویم ما در مورد بدهی گزافی صحبت می کنیم، اما آنها توانایی بازپرداخت و تامین مالی مجدد خود را دارند. شما هنگام بودجه بندی باید نگاهی طولانی تر، یعنی حدود سه یا چهار سال را در نظر بگیرید."

دیدگاه‌ها