کد خبر : 1767927 | 23 تیر 1400 ساعت 19:15 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

مربی آلومینیوم: منتظر یک بازی زیبا باشید

مربی آلومینیوم اراک معتقد است تقابل حذفی آنها برابر گل‌گهر یک نمایش زیبا از هر دو تیم رقم می‌زند.

مربی آلومینیوم: منتظر یک بازی زیبا باشید

به گزارش "ورزش سه"، علی‌اکبر دهقان در نشست خبری قبل از دیدار آلومینیوم مقابل گل‌گهر در جام حذفی اظهار کرد: در فاصله ۱۰ روز دو بار در شهر سیرجان حضور پیدا کردیم و امیدوار هستیم روزهای خوبی در انتظار مردم این شهر باشد. بازی فردا اهمیت خاصی دارد و قطعا حواس ما به این موضوع هست.

 

او با بیان اینکه شناخت کامل و کافی را نسبت به گل‌گهر سیرجان داریم، ابراز کرد: گل‌گهر کادر فنی و بازیکنان خوبی را در اختیار دارد و تیم پُرمهره‌ای هستند. دومین مسابقه را در فاصله ۹ روز با گل‌گهر خواهیم داشت و با توجه به اینکه فاصله زمانی کم بود، آنالیز خوبی هم انجام داده‌ایم.

 

مربی آلومینیوم اضافه کرد: بچه‌های ما کاملا آماده هستند تا بازی روان و خوبی را به نمایش بگذارند که امیدوارم حاصل تلاش و همت آنها برتری و هدیه دادن خوشحالی به مردم اراک و تمام آنهایی که قلب‌شان برای این تیم می‌تپد، باشد.

 

دهقان ادامه داد: تیم ما از نظر روحی و روانی آماده است و هم‌قسم شدیم تا در مسابقه فردا یک مسابقه کاملا جوانمردانه و خوب به همراه تلاش زیاد انجام بدهیم. امیدوارم هر تیمی که خوب است، از موقعیت‌های خود بهره ببرد و برنده بازی باشد.

 

او با اشاره به داوری بازی فردا عنوان کرد: بنا ندارم زیاد صحبت کنم و فقط به اظهارات آقای منصوریان در برنامه فوتبال برتر بسنده خواهم کرد. ما در بازی قبل مقابل گل‌گهر یک آسیب جدی از داوری دیدیم ولی اعتقاد ایشان و همه ما این است که انسان جایز الخطاست و داور هم اشتباهاتی دارد. امیدوارم آقای بنیادی‌فر و همکاران‌شان فردا روز خوبی داشته باشند و یک قضاوت کاملا خوبی را انجام دهند تا هر دو تیم از آن بهره‌مند شوند. ما و گل‌گهر به دنبال بهترین نمایش هستیم و امیدوارم هر تیمی استحقاقش را دارد، به برتری برسد.

 

مربی آلومینیوم درباره اینکه بازی اخیرشان مقابل گل‌گهر پایاپای بود، گفت: ما و گل‌گهر نسبت به یکدیگر شناخت داریم. در نیمه اول مسابقه قبل شرایط خوبی وجود نداشت، اما در بین نیمه با صحبت‌های آقای منصوریان به بازی برگشتیم و توانستیم به گل مساوی برسیم و در لحظات آخر هم آن اتفاق افتاد. قطعا فردا هم بازی زیبا و پایاپای خواهد بود چون گل‌گهر کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد و بچه‌های ما نیز هم‌قسم شده‌اند تا یک بازی جوانمردانه و خارج از هر حاشیه‌ای را ارائه دهند.

 

او در خصوص غایبان تیمش برابر گل‌گهر ابراز کرد: میثم مجیدی را بخاطر آسیب دیدگی در اختیار نداریم، اما تمام نفرات در کنار ما هستند تا در صورت نیاز بازی کنند. خیلی دل‌مان می‌خواهد این شادی را تقدیم هواداران خوب آلومینیوم کنیم.

دیدگاه‌ها