کد خبر : 1767930 | 23 تیر 1400 ساعت 19:18 | 29.3K بازدید | 4 دیدگاه

هنرپیشه: از رفعتی رسما شکایت کردم

رفتار عجیب نماینده فدراسیون در بازی حساس لیگ یک(عکس)

برخورد نماینده فدراسیون فوتبال با خبرنگاران و تصویربرداران شیرازی خبرساز شده است.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم فجرسپاسی شیراز و شاهین بوشهر دوشنبه شب در رقابت های لیگ دسته اول به مصاف یکدیگر رفتند که در جریان این بازی اتفاقات عجیبی رقم خورد. فارغ از اتفاقات بازی برخورد داوود رفعتی با خبرنگاران و تصویربرداران شیرازی عجیب بوده است.


رفعتی که در جلسه هماهنگی قبل از بازی بر اساس پروتکل های بهداشتی چندین بار تاکید کرده بود که حضور خبرنگاران و تصویربرداران ممنوع است در جریان بازی نیز اقدام هایی را علیه آنها انجام داد که حالا تصاویر و ویدئویی از این اتفاق منتشر شده و واکنش مسئولان استان فارس را در پی داشته است.


هنرپیشه، رییس هیات فوتبال استان فارس در این خصوص گفته است: «رفتار ناشایست ناظر فدراسیون نسبت به عکاسان ، بازیکنان و دیگر دست اندرکاران به هنگام دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و شاهین شهرداری بوشهر را محکوم و کتبا اعتراض خود را به فدراسیون ارسال کردیم.او حتی اجازه نداد بازیکنان تیم فجر شادی کنند و با رفتار تند آنها را روانه رختکن کرد و میکروفون یکی از تصویر برداران  را به بیرون پرت کرد.»


وی افزود: «شامگاه دوشنبه در ورزشگاه پارس حضور داشتم و رفتار زشت داوود رفعتی ناظر داوری بازی که در شهرهای دیگر هم اتفاق افتاده است از نزدیک دیدم.برای همین منظور و همچنین بازی هفته آخر تیم فجر امروز سه شنبه  درمحل  فدراسیون حضور یافتم تا رسما شکایت و پیگیری کنم».


هنرپیشه اضافه کرد: «اجرا کردن قوانین که نباید با حرکات زشت و توهین اعمال شود که متاسفانه این رفتار غیر ورزشی هم توسط این ناظر در جاهای دیگر شاهد بودیم و باید فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی با اینگونه رفتارهای تلخ و هنجار شکن در میدان ورزشی برخورد کند.»

 

1623139

دیدگاه‌ها