کد خبر : 1767939 | 24 تیر 1400 ساعت 10:50 | 6.7K بازدید | 1 دیدگاه

حسرت هافبک نساجی از توپ‌هایی که گل نشد(عکس)

هافبک نساجی مازندران سه شوت در چارچوب پدیده داشت که هیچ‌کدام تبدیل به گل نشد.

حسرت هافبک نساجی از توپ‌هایی که گل نشد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در حالی با یک گل مقابل پدیده به برتری رسید که پیروزی شاگردان ساکت الهامی می‌توانست پُرگل‌تر هم باشد چراکه آنها ۲۱ شوت به سمت دروازه حریف زدند که تنها یکی از آنها توسط مدافع این تیم تبدیل به گل شد و نفراتی مثل محمود قائدرحمتی با وجود پنج شوت سهمی در گل نداشتند.

 

قائدرحمتی که ازجمله مهره‌های موثر نساجی مازندران در خط میانی به شمار می‌رود، در بازی حساس دیروز مقابل پدیده هم برتری کامل در نبرد با بازیکنان مقابل خود را داشت و علاوه بر آن در نظم دادن به بازی تیمش در زمان حملات موثر کار کرد، اما در این بین بدشانس بود که گلزنی نکرد و پاس‌های او تبدیل به گل نشد.

 

این هافبک بلندقامت علاوه بر بازی کم‌اشتباه در خط میانی، در فاز هجومی هم به موقع اضافه می‌شد و پنج شوت به سمت دروازه پدیده زد که دو ضربه خطرناک او یکی با واکنش فراهانی دفع شد و دیگری در راه دروازه حریف در محوطه ۶ قدم توسط رضا دهقانی قطع شد و با ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

قائدرحمتی که در نیم‌فصل دوم دو گل مقابل سایپا و تراکتور به ثمر رسانده، دیشب هم تلاش کرد تا در برتری تیمش گلزنی کند که شانس با او یار نبود، اما با این وجود در کنار دیگر مهره‌های تیمش توانستند یک برد ارزشمند در راه بقا در لیگ برتر را به دست بیاورند.

 

1623146

دیدگاه‌ها