کد خبر : 1767942 | 23 تیر 1400 ساعت 20:40 | 12.9K بازدید | 1 دیدگاه

ناواس- دوناروما؛ در انتظار یک رقابت فوق العاده

به نظر می‌رسد انتقال احتمالی جان لوئیجی دوناروما به پاری‌سن‌ژرمن نیز تغییری در آینده کیلور ناواس به وجود نخواهد آورد.

ناواس- دوناروما؛ در انتظار یک رقابت فوق العاده

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال 2019 و بعد از پشت سر گذاشتن پنج فصل فوق العاده در رئال مادرید بود که کیلور ناواس از پرافتخارترین باشگاه اروپا جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست تا چالش جدید خود را در فوتبال فرانسه سپری کند و به پاریسی ها در راه رسیدن به رویاهای بزرگ شان کمک کند.

 

 

1612536

 

 

دروازه بان کاستاریکایی در ترکیب پاری سن ژرمن نیز نمایش‌های باثبات و فوق العاده ای از خود ارائه داد و به جرات می توان از او به عنوان یکی از مهمترین دلایل حضور PSG در فینال فصل 20-2019 لیگ قهرمانان اروپا یاد کرد. او همچنین در فصل گذشته و با وجود عدم موفقیت قابل توجه PSG یکی از بهترین بازیکنان تیم فرانسوی به شمار می‌آمد.

 

کیلور ناواس اخیرا قرارداد خود را تا سال  2024 با پاری‌سن‌ژرمن تمدید کرد اما طی هفته های اخیر گمانه زنی هایی در رابطه با جدایی او از این تیم مطرح شده است. بر این اساس به نظر می‌رسد که کارهای انتقال بهترین بازیکن یورو یعنی جانلوئیجی دوناروما به پارک دو پرنس قطعی شده و PSG به زودی جذب این بازیکن را به شکل رسمی اعلام خواهد کرد.
این موضوع سبب شده که شایعات جدایی ناواس قوت بگیرد اما حالا ESPN ادعا می‌کند که این دروازه بان کاستاریکایی در پاریس خواهد ماند و PSG تصمیمی برای فروش او ندارد.

 

 

1622858

دیدگاه‌ها