کد خبر : 1767945 | 23 تیر 1400 ساعت 20:48 | 60.9K بازدید | 15 دیدگاه

مجیدی دست به سیستم تیمش نمی زند

استراتژی 3 دفاعه فرهاد برای دربی (عکس)

فرهاد مجیدی برای دیدار حساس فردا مقابل پرسپولیس، به سیستم تیمش دست نمی زند و استقلال با همان سیستم بازی های قبلی وارد زمین می شود.

استراتژی 3 دفاعه فرهاد برای دربی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال پس از بازگشت از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، مقابل ذوب آهن و پرسپولیس متحمل دو شکست شد. مجیدی پس از آن بازی ها، دست به تغییر آرایش تیمش زد و آبی پوشان با سیستم 3 دفاعه وارد زمین شدند و شکل آرایشی استقلال به 352 تغییر کرد.


استقلال در 7 دیداری که پس از شکست برابر پرسپولیس انجام داد، در 6 مسابقه به پیروزی رسید و اگر اشتباه داوری بازی با آلومینیوم رخ نمی داد، آن بازی نیز مساوی نمی شد و فرهاد با 7 برد متوالی به مصاف رقیب دیرینه خود می رفت تا انتقام شکست 2 ماه پیش خود را از این تیم بگیرد.


آبی پوشان در این بازی ها همواره با سیستم 3 دفاعه وارد زمین شده و سیاوش یزدانی در کنار مرادمند و عارف غلامی، بازیکنان ثابت خط دفاعی استقلال بوده اند. تیم مجیدی در این بازی ها 2 گل دریافت کرد و در 5 بازی نیز موفق به ثبت کلین شیت شد تا با آمادگی بالا به مصاف حریف سنتی خود برود.

 


خط دفاعی استقلال که عملکرد بسیار خوبی در دیدارهای گذشته داشت، حالا در معرض یک آزمون بسیار سخت قرار گرفته است. آبی پوشان باید در حالی به مصاف پرسپولیس بروند که رقیب از عناصر تهاجمی قدرتمندی بهره می برد و قطعا روز سختی در انتظار آنها خواهد بود.

 


عارف غلامی که در بازی قبلی برابر سایپا دچار آسیب دیدگی شد، دو روزی است که به تمرینات اضافه شده ولی به دلیل عدم پوشش رسانه ای از تمرینات استقلال، وضعیت او برای بازی با پرسپولیس نامشخص است. در صورتی که او نتواند تیمش را برابر سرخپوشان پایتخت همراهی کند، محمد دانشگر این آمادگی را دارد تا در ترکیب تیمش به میدان برود.

 

 

 


به طور کلی، مجیدی در وهله اول به دلیل عملکرد خوب و هماهنگ خط دفاعی تیمش در بازی های گذشته و در وهله دوم به دلیل عدم داشتن مهره های مورد نظر، تمایلی به تغییر آرایش تیمش ندارد و او با همان سیستم 352 بازی های گذشته پای به زمین مسابقه خواهد گذاشت.

 

 

دیدگاه‌ها