کد خبر : 1767946 | 23 تیر 1400 ساعت 21:10 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

روی پاتریسیو:

کار با ژوزه مورینیو برای هر بازیکنی یک رویاست

روی پاتریسیو، دروازه بان جدید رم، می‌گوید که برای کسب عناوین به این تیم آمده است.

کار با ژوزه مورینیو برای هر بازیکنی یک رویاست

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رم طی ساعات گذشته به شکل رسمی از جذب دروازه‌بان پرتغالی باشگاه ولورهمپتون با مبلغ 11 میلیون یورو خبر داد؛ روی پاتریسیو با قراردادی سه ساله راهی رم شده و قرار است چالش جدید خود را زیر نظر هم وطنش یعنی ژوزه مورینیو در این باشگاه تجربه کند.

 

روی پاتریسیو در رابطه با حضور در رم گفت: "احساس بسیار خوبی در این جا وجود دارد و این یک فرصت برای من است که یاد بگیرم و پیشرفت کنم. همچنین در باشگاهی حضور داشته باشم که بتوانم در آن برای کسب جام ها تلاش کنم. من خوشحالم و مطمئنم که می خواهم سخت تلاش کنم تا بیشترین کمک را برای موفقیت تیم انجام دهم. مشخصا وقتی شنیدم که رم به من علاقمند است بسیار خوشحال شدم.

 

 

1622874

 

 

من سه سال را در ولورهمپتون سپری کردم و فقط می توانم از آنها تشکر کنم که فرصت بازی در لیگ برتر را در اختیار من قرار دادند. من هرگز ولورهمپتون را فراموش نخواهم کرد زیرا این باشگاه مانند خانواده من بود. اما حالا در رم که باشگاهی بزرگ است و برای کسب جام ها می جنگد حاضر هستم بنابراین واقعاً هیجان زده ام."

 

کار با ژوزه مورینیو: " "این اولین بار است که با او کار می کنم، اما او مطمئناً یکی از بهترین ها در جهان است. همکاری با او برای هر بازیکنی یک رویاست. من می خواهم در کنار او برای کسب جام ها در رم بجنگم."

 

 

1622872

دیدگاه‌ها