کد خبر : 1767951 | 23 تیر 1400 ساعت 21:19 | 8.1K بازدید | 1 دیدگاه

ناگلزمان: نمی‌دانم چند سال در بایرن مونیخ می‌مانم

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ امیدوار است جاشوا کیمیچ و لئون گورتزکا در این تیم باقی بمانند.

ناگلزمان: نمی‌دانم چند سال در بایرن مونیخ می‌مانم

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات بایرن مونیخ زیر نظر سرمربی جدید این تیم یولیان ناگلزمان آغاز شده و به تدریج ستاره های بزرگ نیز در حال اضافه شدن به اردوی این تیم هستند. یولیان ناگلزمان در حاشیه تمرین امروز بایرن مونیخ گفت به آینده نمی اندیشد و هدف او فقط کسب پیروزی و موفقیت روی نیمکت این باشگاه است.

 

یولیان ناگلزمان گفت: "جاشوا کیمیچ و لئون گورتزکا دو سبک مختلفی از بازیکنان هستند. جاشوا در پست مدافع و البته به عنوان یک بازیکن شماره شش مرکزی با ویژگی های تهاجمی و دفاعی احساس راحتی می کند. لئون نیز یکی از بهترین هافبک های باکس تو باکس اروپا است. آنها رابطه خوبی در داخل و خارج از زمین دارند و این موضوع همیشه مفید است. همه ما امیدواریم که لئون گورتزکا و کیمیچ قرارداد خود را تمدید کنند، زیرا آنها دو سنگ بنای آینده بایرن مونیخ هستند.

 

1620586

 

احتمال جدایی نیکلاس سوله؟ شما باید با بازیکنان صادق باشید. قرارداد نیکی در سال آینده به پایان می رسد و البته او فصل گذشته خوش شانس نبود. با این حال او همه ویژگی های یک مدافع میانی کلاس جهانی را دارد و ما نباید سوله را فراموش کنیم. اگر سوله مایل به کار کردن روی نقاط ضعف خود است، اکنون کسی روی نیمکت بایرن حضور دارد که او را از رده زیر 16 سال می شناسد. من اطمینان دارم که سوله به بهترین وضعیت خود باز خواهد گشت.

 

آینده خود؟ من برنامه ای برای زندگی خودم دارم. اگر می خواهی به چیزی دست پیدا کنی باید همیشه یک برنامه داشته باشی. من در حال حاضر فکر نمی کنم که آیا پنج، شش، هشت یا 10 سال در بایرن مونیخ می مانم یا نه. هدفم خوب کار کردن، برنده شدن و موفق بودن خواهد بود، اما نمی دانم آینده چگونه رقم خواهد خورد."

دیدگاه‌ها