کد خبر : 1767952 | 23 تیر 1400 ساعت 21:35 | 295.2K بازدید | 13 دیدگاه

اتفاق جنجالی در مسجدسلیمان؛

باورنکردنی؛ ضرب و شتم شدید 3 بازیکن اخراجی

سه بازیکن نفت مسجدسلیمان که از سوی محمود فکری در اختیار باشگاه قرار گرفته‌اند، مورد حمله چند فرد ناشناس قرار گرفتند.

باورنکردنی؛ ضرب و شتم شدید 3 بازیکن اخراجی

به گزارش "ورزش سه" نفت مسجدسلیمان در شرایطی شب گذشته با نتیجه 3 بر 2 مقابل تیم رده چهاردهمی ذوب‌آهن شکست خورد که هر سه گل را در نیمه اول دریافت کرد؛ اتفاق عجیبی که در این فصل برای آن‌ها نیفتاده بود و موجب شد محمود فکری در ابتدای نیمه دوم تغییراتی در ترکیب تیمش انجام دهد.

 

با وجود این‌که نفت مسجدسلیمان در نیمه دوم دو گل زد اما در نهایت بازنده زمین را ترک کرد که شکست در این رقابت با عصبانیت محمود فکری در کنفرانس خبری مواجه‌ شد و او از کلمه «مشکوک» استفاده کرد.

 

سرمربی نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پس از پایان بازی دیروز اعلام کرد «نام هیچ بازیکنی را نمی‌آورم اما این باخت ما مشکوک بود و از کمیته اخلاق می‌خواهم تا این دیدار را بازبینی کند.»

 

این صحبت‌های محمود فکری جنجال زیادی بر پا کرد و پس از آن‌هم مدیر تیم نفت مسجدسلیمان عنوان کرد هواداران این باشگاه نسبت به عملکرد چند بازیکن مشکوک شده بودند که پس از بررسی باشگاه، آن‌ها نیز به بازی چند شک کرده‌اند.

 

پس از این اتفاقات اعلام شد میثم تهی‌دست، مصطفی نائیجی‌پور و نیما انتظاری سه بازیکن نفت مسجدسلیمان در اختیار باشگاه قرار گرفته‌اند و فعلا حق حضور در تمرینات را تا نظر بعدی محمود فکری، ندارند ولی امروز ظهر یک اتفاق عجیب برای این سه بازیکن رخ داد.

 

خوابگاه بازیکنان نفت MIS در شهر مسجدسلیمان روبروی یک فضای باز و خرابه مانند است؛ و پس از این‌که ظهر امروز این سه بازیکن قصد خروج از خوابگاه را داشتند، مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفتند.

 

یک خودرو که چهار سرنشین تنومند داشت، این سه بازیکن نفت مسجدسلیمان را مورد ضرب و شتم شدید قرار داد که همین اتفاق باعث مصدومیت آن‌ها هم شد و در این بین میثم تهی‌دست با ضربه‌ای که به قفسه سینه او وارد آمد، آسیب جدی‌تری دید. اما آن افراد ناشناس پس از این درگیری صحنه را ترک کردند.

 

تهی‌دست، نائیجی‌پور و انتظاری قصد بازگشت به تهران را دارند تا علاوه بر معاینه پزشکی، بررسی بعدی برای بازگشت آن‌ها به تمرینات هم انجام شود. این اتفاق در حالی برای آن‌ها رخ داده که گفته می‌شد که این افراد قرار است از فردا در تهران به تمرینات نفت مسجدسلیمان اضافه شوند ولی به وجود آمدن چنین درگیری و مصدومیت آن‌ها، بازگشت‌شان به تمرینات را نامشخص می‌کند.

دیدگاه‌ها