کد خبر : 1767956 | 23 تیر 1400 ساعت 22:02 | 174.1K بازدید | 16 دیدگاه

معاوضه بزرگ بارسلونا- اتلتیکو قطعی شد

به نظر می رسد بارسلونا و اتلتیکو سر معاوضه آنتوان گریزمان و سائول نیگز به توافق رسیده اند.

معاوضه بزرگ بارسلونا- اتلتیکو قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل بود که نشریه موندو دیپورتیوو نزدیک به باشگاه بارسلونا مدعی شد این تیم علاقمند به معاوضه ستاره فرانسوی خود آنتوان گریزمان با هافبک اتلتیکومادرید یعنی سائول نیگز است. حالا ساعتی قبل جان لوکا دی مارتزیو و فابریتزیو رومانو، دو منبع موثق ایتالیایی فاش کردند این معامله قطعی شده و به زودی و تا پایان همین هفته نهایی خواهد شد.

 

1623163

 

به نظر می رسد خود گریزمان و سائول برای نهایی شدن این انتقال چراغ سبز نشان داده و آماده این جابه‌جایی هستند. البته بارسلونا برای بازگشت گریزمان مبلغی هم پول درخواست کرده و این تنها مورد حل نشده بین این باشگاه و اتلتیکومادرید است. البته برخی متایع مدعی شدند ممکن است رنان لودی، مدافع اتلتیکو نیز در کنار سائول به جای پول نقد راهی بارسلونا شود. دو باشگاه لیورپول و چلسی نیز در روزهای اخیر برای خرید سائول از اتلتیکومادرید ابراز علاقه کرده اند و در صورت عدم توافق با بارسلونا، احتمال دارد این هافبک اسپانیایی راهی لیگ برتر انگلیس بشود.

 

آنتوان گریزمان دو سال قبل و با انتقالی جنجالی و البته 120 میلیون یورویی از اتلتیکومادرید راهی بارسلونا شد. اما شرایط هرگز باب میل او پیش نرفته و او هرگز در نوکمپ به بازیکن تیم سابق خود تبدیل نشد. روخی بلانکوس که فصل قبل لوییس سوارز را از بارسلونا جذب کرده بود، حالا زوج او و گریزمان را در اختیار خواهد داشت. این باشگاه چند روز قبل خرید رودریگو دی پائول از اودینزه را نیز قطعی ساخته بود.

دیدگاه‌ها