کد خبر : 1768313 | 25 تیر 1400 ساعت 19:49 | 29K بازدید | 1 دیدگاه

نساجی خاص‌ترین تماشاگران را دارد؛

استرس مادر قائم‌شهری پشت درهای ورزشگاه(عکس)

انتشار ویدیویی از یک هوادار نساجی بسیار مورد توجه قرار گرفت.

استرس مادر قائم‌شهری پشت درهای ورزشگاه(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم نساجی به عنوان یکی از محبوب ترین تیم های فوتبال ایران، فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت؛ فصلی که اتفاقات آن، دوست داران نساجی را بارها تا مرز سکته پیش برد.

 

این تیم با شرایط بدی لیگ بیستم را آغاز کرد و با ده باخت، نیم فصل اول را با رتبه پانزدهم به پایان رساند. در آن مقطع، هواداران نساجی به طور مستمر با حضور در محل تمرین تیم شان نسبت به شرایط، ابراز نگرانی می کردند تا اینکه با حضور ساکت الهامی اوضاع برای آنها دگرگون شد و نساجی از تیمی که بعد از ماشین بیشترین خطر سقوط را احساس می کرد، به تیمی تبدیل شد که در فاصله 3 هفته به پایان مسابقات، جشن بقا می گیرد.

 

بازیکنان نساجی در طول بازی های این فصل انرژی زیادی از هواداران تیم شان گرفتند؛ هوادارانی که در ورزشگاه غایب بودند اما به هر طریق ممکن انرژی های مثبت خود را به اعضای تیم محبوب شان می رساندند؛ مثل هواداری که انتشار ویدیویی از او در صفحه رسمی باشگاه نساجی بسیار خبرساز شد.

 

در ویدیوی یاد شده که در اینستاگرام رسمی باشگاه نساجی منتشر شده، یک مادر به همراه پسر خردسالش در کنار ورزشگاه محل برگزاری بازی تیم های نساجی و پدیده در حال تماشای بازی از طریق گوشی تلفن همراه خود است؛ در حالی که صدای حاضرین در ورزشگاه هم به وضوح شنیده می شود، این مادر که به گفته خودش عاشق تیم نساجی است، ایستاده و با استرس فراوان در حال لحظه شماری است تا دقایق تلف شده بازی با پدیده به پایان برسد؛ اتفاقی که به یک کابوس چند ماهه در قائمشهر پایان داد و این مادر را مثل هزاران عاشق نساجی خوشحال کرد.

 

1623866

 

1623868

دیدگاه‌ها