کد خبر : 1768317 | 25 تیر 1400 ساعت 20:20 | 42.5K بازدید | 1 دیدگاه

ژوزه مورینیو و مخالفت با جذب هافبک بارسلونا

مارکا مدعی شد ژوزه مورینیو با انتقال احتمالی میرالم پیانیچ به باشگاه رم مخالفت کرده است.

ژوزه مورینیو و مخالفت با جذب هافبک بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل کابوس وار در بارسلونا، حالا میرالم پیانیچ به درهای خروج از این باشگاه بسیار نزدیک شده است. در واقع سرمربی هلندی بارسا یعنی رونالد کومان اعتقادی به این ستاره بوسنیایی ندارد و به نظر می‌رسد که در صورت ماندن او در بارسا، این بازیکن فصل آینده نیز نیمکت‌نشین خواهد بود.

 

با این حال بعید به نظر می رسد که فصل آینده نیز میرالم پیانیچ کار خود را در بارسلونا ادامه دهد. در همین راستا گفته می شود که این برای بازیکن بازگشت به فوتبال ایتالیا و سری آ ابراز علاقه نشان داده و حتی در روزهای اخیر شایعاتی در رابطه با علاقه باشگاه سابقش یعنی رم به جذب این بازیکن مطرح شده بود.

 

 

1619364

 

 

میرالم پیانیچ بین سال‌های 2011 تا 2016 در ترکیب رم به میدان رفته بود اما با این حال مارکا مدعی شده که ژوزه مورینیو، سرمربی جدید، با این انتقال احتمالی مخالفت کرده است. همچنین بعید به نظر می رسد که هواداران رم کاری که میرالم پیانیچ در سال 2016 انجام داده بود و با انتقالی جنجالی راهی یوونتوس شد، را فراموش کنند؛ موضوعی که ثابت می‌کند این انتقال تقریباً غیر ممکن خواهد بود و باید شانس یوونتوس را برای جذب پیانیچ بیش از قبل دانست.

دیدگاه‌ها