کد خبر : 1768321 | 25 تیر 1400 ساعت 20:45 | 50.1K بازدید | 5 دیدگاه

تماس تصویری مجیدی با عارف غلامی (عکس)

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در حاشیه تمرین امروز تیمش پس از پیروزی برابر پرسپولیس، با عارف غلامی تماس تصویری برقرار کرد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال شب گذشته در ضربات پنالتی از سد پرسپولیس عبور کرد. آبی پوشان برای دومین سال متوالی رقیب دیرینه خود را در جام حذفی شکست دادند و راهی دور بعد شدند. مصدومیت عارف غلامی و پارگی رباط این بازیکن، خبر تلخی بود که کام آبی ها را تلخ کرد.


غلامی در صحنه ای که در دقایق ابتدایی نیمه دوم رخ داد، در درگیری که برای تصاحب توپ با امید عالیشاه داشت، روی زمین افتاد و از درد به خودش می پیچید. در همان ثانیه های نخست مشخص بود که غلامی دچار مصدومیت جدی شده و پس از پایان بازی نیز اعلام شد رباط صلیبی این بازیکن پاره شده تا این فصل و همچنین نیم فصل نخست لیگ بعدی نیز برای این بازیکن از دست رفته قلمداد شود.


اما آبی پوشان امروز تمرین خود را پس از پیروزی در دربی تهران برگزار کردند. در ابتدای این تمرین، فرهاد مجیدی از تلاش شاگردانش برای شکست پرسپولیس تشکر کرد و از آنها خواست به فکر بازی‌های باقی مانده لیگ برتر و جام حذفی باشند.


در حاشیه تمرین امروز استقلال، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال، با عارف غلامی مدافع مصدوم این تیم صحبت کرد و برای او آرزوی بهبودی کرد. او به شاگردش اطمینان خاطر داد که می‌تواند این روزهای سخت را بگذراند و با قدرت برگردد.


در این تمرین بازیکنانی که برابر پرسپولیس بازی کردند به ریکاوری پرداختند و سایر بازیکنان زیر نظر فرهاد مجیدی به فوتبال درون تیمی در نیمه زمین مشغول شدند.

 

1623877

دیدگاه‌ها