کد خبر : 1768417 | 26 تیر 1400 ساعت 10:44 | 61.9K بازدید | 3 دیدگاه

چرا انتقال بهترین بازیکن یورو به بارسلونا منتفی شد؟

عدم توافق در مورد پرداخت دستمزد، علت اصلی منتفی شدن انتقال جیجی دوناروما به بارسلونا بوده است.

چرا انتقال بهترین بازیکن یورو به بارسلونا منتفی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، نشریه موندو دیپورتیوو امروز در گزارشی  مدعی شد بارسلونا ابتدا برای گزینه دوم خود به سراغ جیجی بوفون رفته که این دروازه بان باتجربه و ایتالیایی پیشنهاد کاتالان ها را رد کرده است. البته رابطه خوب خوان لاپورتا با مینو رایولا باعث شده انتقال جیجی دوناروما به نوکمپ نیز مورد بررسی قرار گیرد، اما درخواست مالی هنگفت این سنگربان جوان و ایتالیایی باعث منتفی شدن این انتقال شده است.

 

در واقع دوناروما برای اولین فصل حضور خود دستمزدی 12 میلیون یورویی درخواست کرد. با توجه به شرایط مالی وخیم باشگاه و مذاکره این تیم با بازیکنان قدیمی رختکن مبنی بر کاهش حقوق، این پیشنهاد همان ابتدا توسط لاپورتا رد شد. اما در ادامه مینو رایولا اعلام کرد دوناروما حاضر است در فصل اول انتقال خود به بارسلونا دستمزد پایین تری دریافت کند، اما این تفاوت رقم در فصل دوم جبران شده و او دستمزدی معادل 24 میلیون یورو بگیرد.

 

1622062

 

بارسلونا توان پرداخت چنین رقمی را نیز نداشت، پس مذاکرات همینجا متوقف شد و در نهایت دوناروما به پیشنهاد پاری سن ژرمن پاسخ مثبت داد. البته مارک آندره تراشتگن گزینه اول رونالد کومان برای فصل بعد بود و بارسلونا نمی خواست وضعیت و تنش گذشته میان این دروازه بان و کلودیو براوو در مورد دوناروما نیز تکرار شود.

 

اما دروازه بان جوان ایتالیا انتقال به عنوان گزینه دوم و انجام حداقل 15 بازی در یک فصل را پذیرفته و مشکلی با نیمکت نشینی در نوکمپ نداشت. بارسا منتظر یک پیشنهاد خوب برای نتو و فروش این دروازه بان است و در صورت قطعی شدن این جدایی، جوردی مسیپ از وایادولید و آیتور فرناندز از لوانته در لیست خرید بلوگرانا قرار دارند.

دیدگاه‌ها