کد خبر : 1768427 | 26 تیر 1400 ساعت 11:33 | 15.1K بازدید | 2 دیدگاه

مدیر فاینورد هم خرید جهانبخش را تایید کرد

دنیس وان ارسل، یکی از مدیران باشگاه فاینورد نیز انتقال علیرضا جهانبخش به این تیم را رسما تایید کرد.

مدیر فاینورد هم خرید جهانبخش را تایید کرد

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش دوران درخشش خود در فوتبال اروپا را از لیگ هلند آغاز کرد و حالا به نظر می رسد دوباره شاهد حضور این وینگر تکنیکی در فوتبال این کشور و البته این بار باشگاه فاینورد خواهیم بود. بعد از سه سال بازی در ترکیب برایتون در لیگ برتر انگیس، حالا علیرضا جهانبخش دوباره و برای تکرار روزهای درخشان خود در گذشته، در فصل منتهی به جام جهانی تصمیم به بازگشت به لیگ هلند گرفته است.

 

1593486

 

دنیس وان ارسل در صفحه توییتر خود نوشت: "تست های پزشکی علیرضا جهانبخش به پایان رسیده است. این مهاجم یک قرارداد یک ساله با بند تمدید با باشگاه فاینورد امضا خواهد کرد و به زودی انتقال علیرضا جهانبخش به طور رسمی از سوی باشگاه اعلام می شود."

 

نشریه دی تلگراف چاپ هلند نیز با تایید این خبر مدعی شد علیرضا جهانبخش با باشگاه فاینورد به توافق کامل دست یافته و باشگاه هلندی به زودی این خبر را اعلام خواهد کرد. با انتقال استیون برگویس به آژاکس، ستاره ایران و سابق آلکمار جانشین او در ترکیب تیم فاینورد خواهد شد. علیرضا جهانبخش پیش از انتقال به برایتون نیز مورد توجه آژاکس قرار داشت، اما در نهایت تصمیم گرفت بازی در لیگ انگلیس را تجربه بکند.

دیدگاه‌ها