کد خبر : 1768428 | 26 تیر 1400 ساعت 11:37 | 75K بازدید | 7 دیدگاه

روی دیگر سکه برای کمک‌های یحیی؛

چهره‌ای از نیمکت پرسپولیس که تابه‌حال ندیده‌اید

باخت پرسپولیس در ضربات پنالتی موجب شد صورت‌های در هم کشیده کادرفنی پرسپولیس را شاهد باشیم.

به گزارش "ورزش سه"، تراژدی حذف در ضربات پنالتی مقابل استقلال بار دیگر یقه‌ی سرخ‌ها را گرفت و اجازه حضور در دو مرحله باقی‌مانده تا کسب جام حذفی را از آن‌ها سلب کرد. کادر فنی پرسپولیس دربی‌باز بودند اما تجربه آن‌ها نیز نتوانست مانع از شکست تیم‌شان شود. یحیی گل‌محمدی، کریم باقری و پیروانی سابقه گل زدن به استقلال را دارند و فنایی نیز در دربی نه نفره سرخ‌ها درون دروازه ایستادگی کرده بود.

 

پس از اتمام ضربات پنالتی در میان شادی آبی‌ها تصاویر جالبی از کادر فنی پرسپولیسی‌ها ثبت شد و سبب شد چهره‌ای از آن‌ها ببینیم که کم سابقه بوده است. دست‌های به کمر زده شده حمید مطهری و نگاهی که هنوز به سمت دروازه ضلع شمالی ورزشگاه است، چهره عبوس کریم باقری و داوود فنایی که صورتش را با دست پوشانده و شاید حسرت توپ هایی که لک جهت آن را تشخیص داده بود اما نتوانست مهارشان کند را می‌خورد.

 

1624026

 

1624027

 

1624028

 

کادر فنی سرخ‌ها برای این‌که بار دیگر بتواند رنگ شادی را به خود ببیند سه بازی سرنوشت ساز با ماشین سازی، تراکتور و پیکان خواهد داشت. سه دیدار سرنوشت سازی که می‌تواند منجر به پنجمین قهرمانی متوالی قرمزها شود و خاطره حذف تلخ در جام حذفی را از یاد آن‌ها پاک کند.

دیدگاه‌ها