کد خبر : 1768431 | 26 تیر 1400 ساعت 11:41 | 17.8K بازدید | 5 دیدگاه

حسرت بزرگ امید؛

کاپیتان عالیشاه؛ غایب بزرگ ضربات پنالتی (عکس)

امید عالیشاه که یکی از بازیکنان باتجربه پرسپولیس به شمار می‌آید و پنالتی‌های خوبی را هم برای تیم زده، در ضربات پنالتی داربی پایتخت حضور نداشت.

به گزارش "ورزش سه" کم‌تحرکی خط حمله پرسپولیس با گذر از 75 دقیقه از مسابقه حساس مقابل استقلال باعث شد تا کادرفنی پرسپولیس تغییرات اساسی در خط حمله ایجاد کند و زوجی جدید را به صورت همزمان وارد میدان کند تا سیمای خط حمله پرسپولیس دچار تغییراتی شود و امید یحیی گل‌محمدی به آن بود که تعویض‌های انجام شده بتواند نتیجه بازی را در دقایق پایانی تغییر دهد.

 

او مهدی عبدی و عیسی آل‌کثیر را به جای امید عالیشاه و شهریار مغانلو به میدان فرستاد؛ اما روال بازی به نحوی پیش رفت که آن‌ها هم در گلزنی ناکام بودند، البته یک فرصت طلایی روی پاس تماشایی عبدی برای آل‌کثیر به دست آمد که ضربه او به شکلی خطرناک به تیرک دروازه استقلال برخورد کرد اما گل نشد تا بازی به پنالتی‌ها برود.

 

1624030

 

جایی که اگر بازیکنی مانند امید عالیشاه در میدان حضور داشت، شاید با تکیه بر تجربه خود پشت یکی از پنج پنالتی اول پرسپولیس می‌ایستاد اما غیبت او باعث شد تا جانشینش در پنالتی پنجم پرسپولیس، پشت توپ برود و مهدی عبدی ضربه خود را به جایی فرستاد که حسین حسینی انتظارش را می‌کشید و این ضربه باعث شد تا سرنوشت بازی رقم بخورد و استقلال به جمع چهار تیم برتر جام حذفی صعود کند.

 

پس از پایان بازی، امید عالیشاه با چهره‌ای درهم و مغموم شاید حسرت پنالتی را می‌خورد که اگر از زمین مسابقه خارج نمی‌شد، می‌توانست برای پرسپولیس بزند و به عنوان یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان این تیم و کاپیتان دوم سرخ‌پوشان، سرنوشت بازی را به سود تیم خود تغییر می‌داد.

دیدگاه‌ها