کد خبر : 1768446 | 26 تیر 1400 ساعت 12:18 | 78.8K بازدید | 13 دیدگاه

کری ریز دقیقه 116 مرادمند برای پرسپولیس!

حسین مرادمند در دقیقه116 بازی در حرکتی جالب، توپ را برای لک کاشت تا بازی زودتر شروع شود.

به گزارش ورزش سه، حسین مرادمند یکی از مدافعان خط دفاعی سه نفره فرهاد مجیدی بود که در بازی دربی موفق به ارائه یک نمایش قابل قبول شد و توانست پس از درخشش در بازی های آسیایی در عربستان، جای خود را بیشتر از قبل در دل هواداران استقلال باز کند. مرادمند در دقیقه116 بازی که فشار زیاد استقلال بر روی دروازه پرسپولیس منجر به دو کرنر حساس شد یک چشمه از کری خود را برای حریف تهرانی پیاده کرد.


در این دقیقه پس از برخورد سانتر خطرناک مهدی قایدی به سر کنعانی‌زادگان که باعث عبور نزدیک توپ از کنار دروازه لک شد، تکرار دومین سانتر از روی نقطه کرنر از سوی قایدی، روی سر محمد حسین مرادمند فرود آمد که ضربه سر با ارتفاع او در میان مدافعان پر تعداد پرسپولیس نتوانست راهی به دروازه پیدا کند اما مرادمند بلافاصله بلند شد و توپ سرگردان از اوت آمده را به نشانه جلوگیری از وقت‌کشی و تلاش برای شروع سریعتر بازی از سوی حامد لک به امید پیروزی در 120دقیقه مقابل دروازه پرسپولیس کاشت و سریعا به دفاع تیمش اضافه شد تا به نوعی برای شکست حریف در زمان اضافی بازی کری بخواند.


حسین مرادمند در ضربات پنالتی نیز پشت به دروازه دست‌هایش را رو به آسمان گرفته بود و پس از قطعی شدن برتری استقلال با شادی فوق‌العاده و عجیب و غریب خود و سپس با نمایش اعداد برای پرسپولیسی‌ها کری‌خوانی کرد.

 

1624050

 

1624049

 

1624048

دیدگاه‌ها