کد خبر : 1768455 | 26 تیر 1400 ساعت 13:00 | 18.1K بازدید | 1 دیدگاه

جانشین چشمی در ام صلال مشخص شد

ام صلال به دنبال تهاجمی کردن تیمش در فصل آتی لیگ ستارگان قطر است. به همین دلیل می خواهد به جای روزبه چشمی یک مهاجم خریداری کند.

جانشین چشمی در ام صلال مشخص شد 

به گزارش "ورزش سه"، جانشین روزبه چشمی در ترکیب تیم ام صلال مهاجم تیم ملی عراق است. یمن حسین که در تیم نیروی هوایی عراق توپ می زند. نمایش او در ترکیب تیم ملی عراق در بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 در آسیا موجب شد تا باشگاه ام صلال جذب او را در برنامه هایش قرار دهد. 

 

پایگاه موازین عراق خبر داده یمن حسین و هم چنین باشگاه نیروی هوایی عراق در مورد این همکاری به تفاهم کامل رسیده اند. زمان حضور یمن حسین هم در تمرین تیم ام صلال مشخص شده است. حسین بعد از همراهی تیمش در برابر الزوراء در دیدار پایانی جام حذفی راهی دوحه می شود تا بعد از قبولی در تست پزشکی باشگاه ام اصلال با این باشگاه قرارداد امضاء کند. 

 

روزبه چشمی که بعد از جدایی از استقلال به تیم ام صلال ملحق شد هنوز در مورد آینده کاری اش حرفی نزده است. او که سهمیه آسیایی تیم ام صلال به شمار می رفت در پی تغییر سیاست های کادر فنی باشگاه جای خود را به مهاجم تیم ملی فوتبال عراق داد. البته سرمربی تیم به این نکته هم اشاره کرده خروج روزبه چشمی از لیست و اضافه کردن مهاجم نیروی هوایی عراق به جای او به معنی تضعیف شدن تیم در فاز دفاعی نیست به خصوص که تلاش شده این خلاء با جذب بازیکنان داخلی و هم چنین غیر آسیایی پر شود. بدون شک هدف اول روزبه چشمی ادامه بازی در تیم های آسیایی است و باید منتظر ماند و دید که تلاش مدیر برنامه های او در روزهای آتی به کجا خواهد انجامید.

دیدگاه‌ها