کد خبر : 1768483 | 26 تیر 1400 ساعت 15:42 | 93K بازدید | 31 دیدگاه

لطفاً توهم نزنید و جو را خراب نکنید؛

حمله پیشکسوت پرسپولیس به مجیدی و فغانی

ضیا عربشاهی می‌گوید که پرسپولیس به سوی پنجمین قهرمانی متوالی حرکت خواهد کرد.

حمله پیشکسوت پرسپولیس به مجیدی و فغانی

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پس از باخت پرسپولیس در ضربات پنالتی مقابل استقلال، ضیا عربشاهی پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ما به این دیدار پرداخته و گفته است: بازی دربی به نظر من بازی قابل توجهی نبود. من اول پرسپولیس را می‌گویم، تیمی که ۸ بازیکن ملی پوش دارد، هم نیمکت قوی و هم بازیکن داخل زمین خوبی دارد، باید ارنج بهتری داشته باشد. به نظر من پرسپولیس با احتیاط وارد زمین شد و هافبک‌ها هم نتوانستند مهاجمان را خوب تغذیه کنند. در تیم استقلال هم همینجور بود، این تیم در عمق دفاع مشکل داشت و صاحب موقعیت چندانی نشد و در ۱۲۰ دقیقه موقعیت خاصی ایجاد نکرد.

 

او درباره صحنه برخورد مطهری با فرجی عنوان کرد: برخی میگویند فشار نیاورد و فقط یک برخورد کوتاه بود اما به نظر من باید اخراج می‌شد. این برخورد خیلی شدید بود و نمی‌دانم چرا آقای فغانی کارت قرمز نداد که اگر این کار را می‌کرد بازی کاملا عوض می‌شد.

وی درباره اظهارات فرزاد مجیدی نیز اظهار داشت: من از فرزاد مجیدی خواهش می‌کنم وقتی ایشان روی نیمکت هستند، بیایند جو را خراب کنند. آنها در پنالتی بردند و این ارزشش با مسابقه لیگ کاملا متفاوت است. من میخواهم به فرزاد مجیدی بگویم همچین چیزی نیست و شما احتمالا توهم زدید. من خواهش میکنم همچین حرف‌هایی را نزنید، پرسپولیس تیمی است که چهار سال قهرمان شده و امسال هم می‌رود برای قهرمانی پنجم. اما تیم شما با تمام این کری‌خوانی‌ها و تهمت زدن ها، به هیچ چیزی نرسیده. شما می‌بینید کت تن کیست؛ کت تن تیمی است که صدرنشین لیگ برتر است.

 

عربشاهی درباره شانس قهرمانی در لیگ برتر گفت: باشگاه سپاهان تنها باشگاه حرفه‌ای در ایران است. این تیم مدیریت خیلی خوبی دارد و در دیگر رده‌ها هم کاملا قوی بوده است. اما مطمئن باشید پرسپولیس برای پنجمین قهرمانی تلاش خواهد کرد چون بهترین نفرات را دارد. امیدوارم در این سه بازی با دو مهاجم بازی کنیم تا سه پیروزی در بازی‌های بعدی کسب کنیم.

 

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به کری خوانی هواداران استقلال عنوان کرد: طرفدارهای استقلال دوست دارند تیمشان را بزرگ نشان دهند. اما تیم پرسپولیس شایستگی و شخصیت قهرمانی دارد. ما اگر هم ببازیم باخت را گردن کسی نمی‌اندازیم، می‌رویم تلاش می‌کنیم و قهرمان میشویم. اصلا قهرمانی لیگ برتر با جام حذفی قابل مقایسه نیست.

دیدگاه‌ها