کد خبر : 1768500 | 26 تیر 1400 ساعت 17:12 | 23.2K بازدید | 5 دیدگاه

در ناکایاما رخ داد

توهین نژادپرستانه؛ آلمان-هندرواس نیمه‌تمام ماند

به دلیل توهین نژادی یکی از بازیکنان المپیک هندوراس به بازیکن سیه چرده تیم المپیک آلمان، دیدار دوستانه دو تیم در دقیقه 87 نیمه تمام ماند.

توهین نژادپرستانه؛ آلمان-هندرواس نیمه‌تمام ماند

به گزارش "ورزش سه"، تیم المپیک آلمان که خود را برای بازی های المپیک آماده می کند، امروز در دیداری دوستانه به مصاف هندوراس رفت اما این دیدار نیمه تمام ماند.

 

 

1624172

 

 

بازی به دقیقه 87 رسیده بود و دو تیم 1-1 مساوی بودند اما بازیکنان آلمان زمین مسابقه را ترک کردند. علت این اتفاق توهین نژادپرستانه به جوردن توروناریگا مدافع 23 ساله سیه چرده آلمان بود. او در عضویت باشگاه هرتابرلین قرار دارد.

آلمان در این بازی ابتدا عقب افتاده بود ولی سپس توانست توسط فلیکس اودوکای گل تساوی را بزند اما تنها دقایقی پس از این گل، بازیکنان تصمیم به ترک زمین گرفتند. صفحه توئیتر رسمی تیم فوتبال المپیک آلمان تایید کرد که در دقیقه 87 یکی از بازیکنان هندوراس به توراناریگا توهین نژادی کرده بود و در نهایت همگی بازیکنان پس از مشورت تصمیم به نیمه تمام گذاشتن بازی گرفتند. این بازی بدون حضور تماشاگران و پشت درهای بسته در ناکایامای ژاپن برگزار شده بود.

 

 

1624171

 

 

اشتفان کونتز سرمربی المپیک آلمان در این رابطه گفت:« اگر به یکی از بازیکنان ما توهین نژادی شود، ادامه بازی جزو گزینه های ما نیست و من از تصمیم بازیکنانم کاملا حمایت می کنم.»

 

این در حالی است که هندوراسی ها با انتشار بیانیه ای اعلام کردند که از سوی بازیکن شان توهین نژادی صورت نگرفته و همه چیز صرفا یک سوتفاهم بوده است.

 

دیدگاه‌ها