کد خبر : 1768525 | 26 تیر 1400 ساعت 19:54 | 27.4K بازدید | 1 دیدگاه

موضع اتلتیکو درباره معاوضه احتمالی سائول- گریزمان

مارکا مدعی شد باشگاه اتلتیکومادرید عجله ای در رابطه با معاوضه سائول نیگز و آنتوان گریزمان ندارد.

موضع اتلتیکو درباره معاوضه احتمالی سائول- گریزمان

به گزارش "ورزش سه"، درست است که باشگاه اتلتیکومادرید علاقه زیادی به بازگشت آنتوان گریزمان به واندا متروپولیتانو دارد اما از طرف دیگر کار آن ها برای ترمیم رابطه ستاره فرانسوی با هواداران این تیم نیز دشوار است. با این حال به طور کلی اتلتیکو مادرید عجله ای برای جذب گریزمان ندارد.

 

 

1623306

 

 

باشگاه بارسلونا در حال حاضر شرایط دشوار مالی را پشت سر می‌گذارد و آنها کار سختی برای تمدید قرارداد با اسطوره خود یعنی لیونل مسی دارند؛ موضوعی که باعث شده بارسلونا به جدایی برخی بازیکنان خود از جمله آنتوان گریزمان احتیاج داشته باشد.

 

از طرفی در روزهای اخیر خبرهایی در رابطه با احتمال معاوضه آنتوان گریزمان و سائول نیگز به گوش رسید. همچنین از نام هایی نظیر رنان لودی، ماریو هرموسو و ژائو فلیکس برای معاوضه با آنتوان گریزمان نام برده شد اما به نظر می‌رسد که باشگاه اتلتیکومادرید علاقه‌ای به جدایی این بازیکنان ندارد و تنها باید احتمال معاوضه گریزمان و سائول نیگز را در نظر گرفت.

 

 

1598205

 

 

از طرف دیگر مارکا ادعا می‌کند که در صورت عدم توافق دو طرف برای این معاوضه بازهم اتلتیکو مادرید به هیچ یک از بازیکنان جوان خود اجازه جدایی نخواهد داد و در مورد سائول نیز هیچ عجله‌ای نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها