کد خبر : 1768526 | 26 تیر 1400 ساعت 20:15 | 41K بازدید | 7 دیدگاه

این میلان برای قهرمانی بسته شده است

میلان با سرمایه گذاری فراوان به دنبال کسب موفقیت در سری آ و لیگ قهرمانان فصل بعد است.

این میلان برای قهرمانی بسته شده است

به گزارش "ورزش سه"، میلان با هدایت استفانو پیولی در رتبه دوم جدول سری آ قرار گرفته و بعد از مدت ها موفق به کسب جواز صعود به لیگ قهرمانان شد. میلان تاکنون بیشترین سرمایه گذاری را در بین تیم های سری آ برای فصل بعد انجام داده و تا امروز حدود 60 میلیون یورو برای خریدهای جدید خود پرداخت کرده است. میلان به تازگی خبر از جذب اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی چلسی با مبلغ یک میلیون یورو به اضافه پاداش یک میلیون داده و این بازیکن 34 ساله قرارداد دو ساله با روسونری امضا کرده است.

 

1624196

 

پیش از این مایک مایگنان، دروازه بان لیل با قراردادی 16 میلیون یورویی راهی میلان شد تا جانشین جیجی دوناروما در این تیم شود. همچنین مدیران این باشگاه بند 28 میلیون یورویی برای خرید توموری از چلسی را پرداخت کرده و او را به صورت دائمی به خدمت گرفتند. میلان همچنین جذب ساندرو تونالی را با پرداخت هفت میلیون یورو به اضافه سه میلیون یورو پاداش از برشا دائمی ساخته است. همچنین به نظر می رسد با پرداخت سه میلیون یورویی، قرارداد قرضی براهم دیاز رئال مادرید نیز نهایی شده است.

 

بنابراین میلان در حال حاضر 53.5 میلیون یورو به اضافه چهار میلیون پاداش احتمالی اضافی پرداخت کرده است. با نهایی شدن انتقال فوده بالو توره با مبلغ 4.5 میلیون یورو از موناکو، مجموع سرمایه گذاری روسونری به مبلغ 57.5 میلیون یورو به علاوه پاداش 4.5 میلیون خواهد رسید.

دیدگاه‌ها