کد خبر : 1768532 | 26 تیر 1400 ساعت 20:37 | 29K بازدید | 13 دیدگاه

کاناوارو: مسی لایق دریافت جایزه توپ طلاست

فابیو کاناوارو، ستاره سابق فوتبال ایتالیا لیونل مسی را لایق دریافت جایزه توپ طلا در سال 2021 معرفی کرد.

کاناوارو: مسی لایق دریافت جایزه توپ طلاست

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد فردی خوب در ترکیب بارسلونا و البته فتح کوپا آمه ریکا با لباس تیم ملی آرژانتین باعث شده یک بار دیگر لیونل مسی شانس اول دریافت جایزه توپ طلا در سال جاری لقب بگیرد. فابیو کاناوارو که خود در سال 2006 برنده این جایزه شده، در مورد شانس اول توپ طلا و البته قهرمانی تیم ملی ایتالیا در رقابت های یورو 2020 صحبت کرده است.

 

فابیو کاناوارو گفت: "جیجی دوناروما قهرمان واقعی این تیم آتزوری است. من تعجب می کنم که قبل از یورو برخی فکر می کردند او یک دروازه بان متوسط ​​است. هیچ فاکتور متوسطی در دوناروما وجود ندارد و فقط به آرامشی که در او سن 22 سالگی دارد نگاه کنید.

 

1622619

 

دوناروما بهترین دروازه بان دنیای فوتبال طی 10 الی 15 سال آینده خواهد بود. من خوشحالم که جورجیو کیه لینی جام را بالای سر برد. او در جریان فینال جام جهانی 2006 روی سکوها بود و من کنار او بازی کرده ام واقعا به جورجیو کیه لینی احترام می گذارم.

 

مقایسه انریکو و فدریکو کیه زا؟ آنها بسیار شبیه یکدیگر هستند، اما فدریکو تبدیل به بازیکن بهتری خواهد شد. وقتی تیم فدریکو در شرایط سختی قرار می گیرد، او هراسی از درگیر شدن با حریف ندارد و به نظر من این یکی از معدود نقایص پدرش بود.

 

برنده توپ طلای سال 2021؟ از نظر من لیونل مسی باید این جایزه را دریافت بکند. او شماره یک مطلق است و قهرمان رقابت های تماشایی کوپا آمه ریکا بود."

دیدگاه‌ها