کد خبر : 1768559 | 26 تیر 1400 ساعت 21:50 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

مولایی:باید بین 15 نفر اول باشم

اطلاع دقیقی از حریفانمان در المپیک نداریم

ملی پوش قایقرانی ایران هدف گذاری خود در المپیک را قرار گرفتن در بین 15 ورزشکار برتر رشته خود دانست.

اطلاع دقیقی از حریفانمان در المپیک نداریم

به گزارش "ورزش سه"، نازنین مولایی، ملی پوش قایقرانی ایران در حاشیه مراسم بدرقه ورزشکاران المپیکی گفت: احساس خیلی خوشحال کننده ای است که وارد بزرگترین آوردگاه ورزشی دنیا می شوم. از تمام مردم کشورم چه در ایران و چه در خارج از ایران می خواهم که برای المپیکی ها دعا کنند و انرژی مثبت بفرستند. امیدوارم که بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم و بهترین اتفاقات در کاروان امسال رخ بدهد.

 

وی در مورد این که تا چه اندازه از حریفانش در المپیک شناخت دارد گفت: به خاطر شرایط کرونایی فقط توانستیم از رقبایی که با آنها در آسیا بازی داشتیم اطلاع داشته باشیم. رقبای دیگر به خاطر لغو مداوم مسابقات نشد که مقابل شان قرار بگیریم. برای همین اطلاعات دقیقی نداریم. به همین دلیل المپیک امسال یک هندوانه سر بسته است که باید برویم در میدان و بجنگیم و بهترین نتیجه را کسب کنیم.

 

ملی پوش قایقرانی در پاسخ به این سوال که منظورش از بهترین نتیجه چه نتیجه ای است گفت: من دنبال این هستم که به فینال C راه پیدا کنم و اگر بشود حتی بهتر از آن را رقم بزنم. هدف گذاری من قرار گرفتن در بین 15 نفر اول المپیک است و امیدوارم که این اتفاق رخ بدهد.

 

مولایی در واکنش به کسب یازده سهمیه برای بانوان در این دوره تاکید کرد: با این شرایط کرونایی احتمال می رفت که چه در بخش آقایان و چه در بخش بانوان سهمیه کمی کسب کنیم اما توانستیم سهمیه خیلی خوبی کسب کرده و نسبت به ادوار قبل هم بیشتر شویم. این خوشحال کننده است و امیدوارم که در زمینه کسب مدال هم شاهد رکوردشکنی باشیم.

دیدگاه‌ها