کد خبر : 1768566 | 26 تیر 1400 ساعت 22:24 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

جزو 5 بازیکن برتر لیگ فرانسه شدم؛

عالمیان: نوشاد خیلی مویی نتوانست سهمیه بگیرد

ملی پوش المپیکی تنیس روی میز ایران ابراز امیدواری کرد که بتواند یک نتیجه خوب کسب و دل مردم را شاد کند.

 عالمیان: نوشاد خیلی مویی نتوانست سهمیه بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، حضور نیما و نوشاد عالمیان در المپیک 2016 یکی از اتفاقات جالب کاروان ایران بود؛ در المپیک 2020 اما یکی از این دو برادر حضور نخواهد داشت. نوشاد از کسب سهمیه بازماند تا نیما به تنهایی عازم توکیو شود. نیما عالمیان در حاشیه مراسم بدرقه کاروان ایران به توکیو در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: دور قبل باهم بودیم و توانستیم سهمیه بگیریم این بار اما متاسفانه نوشاد نتوانست سهمیه بگیرد. از این بابت خیلی ناراحت هستم. او خیلی مویی نتوانست سهمیه بگیرد. نوشاد رزرو دو الی است؛ یعنی اگر دو نفر بازی نکنند او می تواند حاضر باشد. حالا باید ببینیم چه اتفاقی پیش می آید.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا می تواند بعد از تاریخ سازی برادرش در مسابقات آسیایی در المپیک هم تنیس روی میز ایران را صاحب مدال کند تاکید کرد: نوشاد بعد از 52 سال توانست در بازی های آسیایی مدال بگیرد. این واقعا حرکت بزرگی بود. من هم سعی می کنم که تمام توانم را بگذارم که یک نتیجه خوب کسب کنیم و دل مردم را شاد نماییم.

 

ملی پوش المپیکی تنیس روی میز ایران در مورد شانس کسب مدال در المپیک گفت: ما توانستیم بازیکنان بزرگ دنیا را شکست دهیم. حتی رنکینگ های زیر ده دنیا را شکست داده ایم.

 

من در لیگ فرانسه بازی می کنم و جزو 5 بازیکن برتر لیگ این کشور شدم. نوشاد هم که نفر اول دنیا را شکست داده و این نشان می دهد که ما توانایی کسب مدال را هم داریم. قرعه خیلی تاثیر گذار است و انشالله که مردم دعا کنند و خدا کمک کند تا بتوانیم یک نتیجه خوب کسب کنیم.

دیدگاه‌ها