کد خبر : 1768571 | 26 تیر 1400 ساعت 22:40 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع برزیلی و رد شایعات جدایی از منچستریونایتد

الکس تلس، مدافع برزیلی منچستر یونایتد، شایعات پیرامون جدایی خود از این تیم را رد کرد.

مدافع برزیلی و رد شایعات جدایی از منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، الکس تلس از زمان پیوستن به منچستریونایتد نتوانسته خود را به ترکیب اصلی این تیم تحمیل کند و از طرف دیگر درخشش فوق العاده لوک شاو کار او را سخت‌تر هم کرده است؛ موضوعی که باعث شده شایعاتی در رابطه با احتمال جدایی این مدافع برزیلی از جمع شیاطین سرخ به گوش برسد.

 

الکس تلس حالا در مصاحبه ای به شایعه جدایی‌اش از منچستریونایتد واکنش نشان داده و می‌گوید: "تجربه دومین فصل حضور در منچستریونایتد بسیار فوق العاده خواهد بود. در فصل گذشته ما خیلی به کسب جام ها نزدیک بودیم بنابراین با اشتیاق فراوان پا به فصل جدید می‌گذاریم. همچنین من می‌خواهم عملکرد خوب و ارزشم را برای این باشگاه نشان دهم."

 

 

1544344

 

 

منچستر یونایتد روز یکشنبه در یک مسابقه دوستانه به مصاف داربی کانتی خواهد رفت. الکس تلس در این باره گفت: "من واقعاً منتظر بازی کردن هستم و تمایل زیادی برای آن دارم. من فکر می‌کنم که این یک فرصت عالی برای بازیکنانی است که طی دو هفته گذشته در اینجا با هم بوده ایم. این یک آزمایش سخت برای ما خواهد بود اما واقعا آماده هستیم. ما طی این مدت به سختی کار کرده ایم و فکر می‌کنم که این فرصتی خواهد بود تا ارزش هایم را نشان دهم."

دیدگاه‌ها