کد خبر : 1768720 | 27 تیر 1400 ساعت 19:53 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سولسشر به تأخیر در اعلام رسمی جذب سانچو

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، به تاخیر در اعلام رسمی انتقال جیدون سانچو به این تیم واکنش نشان داد.

واکنش سولسشر به تأخیر در اعلام رسمی جذب سانچو

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد خود را برای شروع قدرتمند در فصل آینده آماده می‌کند و در همین راستا شاگردان اوله گنار سولسشر امروز در یک مسابقه تدارکاتی به مصاف دربی کانتی رفتند که نهایتاً این بازی با نتیجه 2-1 به سود شیاطین سرخ خاتمه پذیرفت.

 

 

1624496

 

 

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد بعد از پیروزی تیمش مقابل دربی کانتی گفت: "اولین بازی همیشه دشوار است. این نخستین آزمون ما در زمین بزرگ بود. کمی طول کشید که با شرایط عادت کنیم اما بسیاری از بازیکنان جوان فرصت حضور در کنار اعضای اصلی تیم را به دست آوردند که این اتفاق خوبی است."

 

در حالی که پیش از این باشگاه منچستریونایتد از جذب جیدون سانچو خبر داده بود اما به نظر می رسد که هنوز این انتقال به شکل کامل نهایی نشده است. با این حال پیش بینی می شود که بعد از انجام تست های پزشکی، در هفته آینده سانچو‌ رسماً به عنوان خرید جدید شیاطین سرخ معرفی شود. سولسشر در واکنش به دلیل تاخیر در این زمینه گفت: "با توجه به آن چیزی که من در مورد کاغذ بازی ها و جزئیات کوچک می دانم، باید بگویم که امیدواریم تا هفته آینده این انتقال را اعلام کنیم. باید تمام کارهای لازم در این زمینه را انجام دهیم و بعد از این اتفاق می توانم احساس خود را در مورد این بازیکن بگویم."

 

 

1618397

 

 

مصدومیت مارکوس راشفورد: "ما به دنبال بهترین گزینه برای راشفورد هستیم. ما باید در مورد او اقداماتی انجام دهیم که به نفع خودش و باشگاه باشد و در این راستا با متخصصان مربوطه مشکل را حل خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها