کد خبر : 1768727 | 27 تیر 1400 ساعت 19:55 | 51.4K بازدید | 6 دیدگاه

کسی لباس سرخیو راموس را نمی خواهد!

هنوز بازیکنی برای پوشیدن لباس شماره چهار رئال مادرید اقدام نکرده است.

کسی لباس سرخیو راموس را نمی خواهد!

به گزارش "ورزش سه"، وقتی سرخیو راموس در سال 2005 با رئال مادرید به توافق رسید، در آن مقطع شماره چهار متعلق به فرناندو هیرو بود و این مدافع جوان در آن مقطع تصمیم گرفت پیراهن یکی از بهترین بازیکنان تاریخ باشگاه را به تن کند. اما حالا و دو هفته و نیم بعد از جدایی رسمی سرخیو راموس از رئال مادرید، هیچ یک از بازیکنان این تیم شماره چهار متلعق به او را درخواست نکرده است. البته هنوز شماره داوید آلابا مشخص نشده و احتمال دارد او برای پوشیدن لباس شماره چهار اقدام بکند.

 

1613260

 

البته شرایط در تیم ملی اسپانیا هم همین گونه بود. راموس در ترکیب لاروخا شماره 15 را به عنوان ادای احترام به آنتونیو پوئرتا، همبازی سابق و فقید خود می پوشید، اما با این حال هیچ بازیکنی در تیم لوئیز انریکه این شماره پیراهن را برای یورو 2020 درخواست نکرد.

 

البته دلیل این حرکت بازیکنان لاروخا این بود که آنها هنوز برای بازیکنی که در تمام بازی های دور انتخابی کاپیتان اسپانیا بوده احترام زیادی قائل بوده و نخواستند دوران حضور او در ترکیب تیم ملی را تمام شده قلمداد کنند. البته در نهایت یک بازیکن مجبور به استفاده از این شماره خواهد بود، زیرا بازیکنان در ترکیب تیم اول باید از شماره های بین یک تا 25 یکی را انتخاب کنند.

 

شماره چهار در تاریخ رئال مادرید از اهمیت زیادی برخوردار بوده و این فقط به خاطر راموس و هیرو نیست. قبل از آنها بازیکنان برجسته ای مانند پیرری، اولی اشتیلیکه، ریکاردو روچا و رافائل آلکورتا نیز این شماره را به تن کرده بودند.

دیدگاه‌ها