کد خبر : 1768934 | 28 تیر 1400 ساعت 20:26 | 11.6K بازدید | 3 دیدگاه

دوئل مربیان جوان لیگ در مشهد؛

رحمتی در سودای تکرار یک شگفتی (عکس)

سرمربی جوان تیم فوتبال پدیده خراسان انگیزه زیادی دارد تا بتواند سپاهان را برای دومین‌بار در لیگ بیستم شکست بدهد.

رحمتی در سودای تکرار یک شگفتی (عکس)

به گزارش "ورزش سه" پدیده خراسان امسال در شرایطی از بحران‌های زیاد مالی و مدیریتی عبور کرد که در حل و فصل آن‌ها مهدی رحمتی سرمربی جوان این تیم نقش پررنگی داشت و تلاش زیادی کرد تا بتواند تیمش را به رغم مشکلات سرپا نگه دارد و شرایط مناسبی را برای تیمش فراهم کند؛ حالا در هفته‌های پایانی لیگ کار به آن‌جا رسیده که مشهدی‌ها در رویای رسیدن به سهمیه آسیایی هستند و شانس مناسبی هم برای دستیابی به این سهمیه دارند.

 

پدیده‌ای‌ها در لیگ بیستم تنها مقابل سایپا توانسته‌اند رفت و برگشت به پیروزی برسند و حالا فردا آخرین فرصت در لیگ بیستم برای آن‌هاست تا دومین تجربه دبل پیروزی خود را به دست آورند، این‌بار مقابل سپاهان اصفهان. چرا که آن‌ها در دور رفت و در ورزشگاه نقش‌جهان، دستاوردی فوق‌العاده داشتند و با کامبک رویایی‌شان شکست یک گله را با برتری سه بر یک تعویض کردند و دست پر به مشهد بازگشتند.

 

مهدی رحمتی امروز در آخرین جلسه تمرینی تیمش پیش از دیدار با سپاهان، نکات مدنظر خود را به بازیکنان گوشزد کرد و از آن‌ها خواست تا با تمام قوا تلاش کنند تا پیروزی مقابل سپاهان به مانند بازی رفت، تکرار شود؛ چرا که این نتیجه می‌تواند مشهدی را بیش از پیش به کسب سهمیه آسیایی امیدوار کند.

 

البته که محرم نویدکیا و شاگردانش هم برای پیروزی در مشهد نقشه کشیده‌اند چرا که آن‌ها برای بقا در کورس قهرمانی نیاز مبرمی به سه امتیاز دیدار با پدیده دارند و باید دید سرانجام این جدال مربیان جوان فوتبال ایران میان مهدی رحمتی و محرم نویدکیا، کدامیک پیروزی را از آن خود و فردا جشن بردشان را در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار می‌کنند.

 

1624815

دیدگاه‌ها