کد خبر : 1769021 | 29 تیر 1400 ساعت 08:04 | 23.3K بازدید | 1 دیدگاه

شاید شدیدترین تصمیمات قضایی صادر شود 

عزیزی‌خادم: این صحنه‌ها مشمئز کننده بود

رییس فدراسیون فوتبال درخصوص شائبه و ابهامات برخی از نتایج بازی‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور به نکاتی اشاره کرد.

عزیزی‌خادم: این صحنه‌ها مشمئز کننده بود 

به گزارش ورزش سه شهاب‌الدین عزیزی خادم  که در برنامه فوتبال برتر حرف می‌زد درباره شائبه تبانی در لیگ دو گفت: حتما من و تیم مدیریتی فدراسیون در روز‌های آینده بیشتر در این مورد صحبت خواهیم کرد. صحنه‌های تکان‌دهنده‌ای بود و قطعا اغماض نخواهیم کرد. چه مدیران فدراسیون فوتبال و چه افرادی که در مسیر این نابسامانی‌ها و کار‌های شبکه‌ای دخیل هستند، وضعیت را برایشان ناامن خواهیم کرد. فردا نیز دستور خواهیم داد تا تمامی ارکان قاضی فدراسیون در این باره بسیج شوند و اگر حتی قرار باشد شدیدترین تصمیمات قضایی صادر شود، بی شک فدراسیون فوتبال این وضعیت را تحمل نخواهد کرد و اجازه نخواهیم داد با فوتبالی که متعلق به مردم است بازی کنند و آن را به سخره بگیرند و این رویه را به عادت تبدیل کنند.


وی ادامه داد: فدراسیون نوپاست و یکی از برنامه‌های اصلی و رفتارهای عمل‌گرایانه اش مقابله با این نوع رفتار‌های مشمئز‌کننده است که در لیگ‌های پایین شاهد هستیم.


رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: منتظر گزارش ارکان قضایی خواهیم بود و با هرکس در بدنه فدراسیون و خارج از بدنه فدراسیون در این اتفاقات دخیل باشد بدون اغماض با متخلفین برخورد می‌کنیم.


رییس فدراسیون که با برنامه فوتبال برتر صحبت می‌کرد در پایان اظهار داشت: از اینکه این صحنه‌ها را نشان دادید و به شفافیت در فوتبال کمک می‌کنید سپاسگزارم.

دیدگاه‌ها