کد خبر : 1769049 | 29 تیر 1400 ساعت 12:12 | 32.1K بازدید | 10 دیدگاه

پیوستن الکس تکسیرا به الهلال صحت ندارد

در حالیکه امروز خبری درخصوص پیوستن الکس تکسیرا به الهلال در رسانه ها منتشر شده که این مسئله صحت ندارد و این بازیکن در آستانه حضور در بشیکتاش قرار دارد.

پیوستن الکس تکسیرا به الهلال صحت ندارد

به گزارش "ورزش سه"، از صبح امروز خبری در مورد پیوستن قطعی و رسمی الکس تکسیرا مهاجم 31 ساله فصل گذشته جیانگسو سونینگ به الهلال در رسانه ها منتشر شد. برخی از وب سایت های خبری، کار این انتقال را تمام شده و حتی هزینه این خرید برای سعودی ها را 13 میلیون یورو اعلام کردند.


با بررسی منابع خبری، مشخص شد که این خبر شایعه ای بیش نیست. یک صفحه توئیتری با نام Sqenf Foot که کمتر از 5 هزار فالوئر دارد، منبع انتشار خبر پیوستن تکسیرا به الهلال بوده است. نکته جالب اینکه همین پیج خبری که خبر از عقد قراداد 2 ساله تکسیرا با الهلال داده بود، پس از گذشت کمتر از 2 ساعت اعلام کرد که این بازیکن با قراردادی 3 ساله به الشارجه امارات پیوسته است!


به هر حال چیزی که مشخص است، خبر پیوستن تکسیرا به رقیب استقلال شایعه ای بیش نیست و هیچ یک از سایت های معتبر عربستانی به این موضوع نپرداخته اند. ضمن اینکه با حضور بافتیمبی گومیس و موسی مارگا، الهلال نیازی به جذب مهاجم جدید ندارد.


اما درخصوص آینده تکسیرا، دو رسانه معتبر ترکیه ای خبر از حضور این بازیکن در بشیکتاش ترکیه داده اند. وب سایت fotomac در این خصوص نوشت بشیکتاش در حال تقویت خود برای فصل جدید است و در حال توافق با تکسیرا است.

1625033
سایت fanatic ترکیه نیز اعلام کرد بشیکتاش در نظر دارد الکس تکسیرا ستاره برزیلی را در این هفته به استانبول بیاورد که تا حد زیادی با هم به توافق رسیده اند. مدیریت بشیکتاش قصد دارد این بازیکن را با دستمزد سالیانه 2 و نیم میلیون یورو به همراه 250 هزار یورو پاداش به خدمت بگیرد.

 

1625032

دیدگاه‌ها