کد خبر : 1769113 | 29 تیر 1400 ساعت 14:50 | 67.1K بازدید | 15 دیدگاه

مکان بازی‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتور در آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا برنامه بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در منطقه غرب آسیا را اعلام کرد.

مکان بازی‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتور در آسیا

به گزارش "ورزش سه"، مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 در منطقه غرب، از اواخر فروردین تا اواسط اردیبهشت سال جاری به صورت متمرکز برگزار شد. در این دوره از رقابت ها، پرسپولیس، فولاد، استقلال و تراکتور به عنوان 4 نماینده ایران حضور داشتند. در پایان دور گروهی سه نماینده فوتبال ایران موفق به صعود شدند و فولاد تنها تیم ایرانی بود که از رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی باز ماند.

 

بازی های مرحله گروهی منطقه شرق نیز اواسط همین ماه (تیر) به پایان رسید و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، مرحله حذفی مسابقات از اواخر تابستان سال جاری شروع خواهد شد. این کنفدراسیون همچنین به صورت رسمی، محل برگزاری بازی های مرحله یک هشتم نهایی غرب آسیا را هم اعلام کرد که بر این اساس هیچ کدام از سه نماینده ایران میزبان نخواهند بود.

 

کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز برنامه بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در منطقه غرب آسیا را به شرح زیر اعلام کرد:

 

 

*دوشنبه 22 شهریورماه

استقلال ایران – الهلال عربستان / ورزشگاه الوصل امارات

 

*سه شنبه 23 شهریورماه

استقلال تاجیکستان – پرسپولیس ایران / ورزشگاه ملی تاجیکستان

شارجه امارات – الوحده امارات / ورزشگاه شارجه امارات

النصر عربستان – تراکتور ایران / ورزشگاه جاسم بن حمد قطر

 

لازم به ذکر است که بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته مرحله یک چهارم، 24 مهرماه، نیمه نهایی 27 مهرماه و فینال لیگ قهرمانان آسیا 2021 روز سه شنبه دوم آذرماه برگزار می شود تا مسابقات این فصل تا پیش از پایان پاییز به پایان برسد.

دیدگاه‌ها