کد خبر : 1769184 | 29 تیر 1400 ساعت 20:37 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

اعتماد دوباره پورموسوی به جوان‌های آبادانی؛

ترکیب صنعت نفت برای دیدار خانگی مقابل مس

سرمربی باتجربه طلایی‌پوشان آبادان از یازده بازیکن منتخب خود برای دیدار با مس رفسنجان رونمایی کرد.

ترکیب صنعت نفت برای دیدار خانگی مقابل مس

به گزارش "ورزش سه" بهبود موقعیت در جدول، ماموریتی است که شاگردان سید سیروس پورموسوی در سه هفته پایانی لیگ برتر آن را دنبال می‌کنند و بدون‌شک برای تحقق آن باید سه بازی دشوار را به انجام برسانند؛ پس از دو بازی ناکامی در کسب نتیجه پیروزی و شکست سنگین چهارگله هفته گذشته مقابل سپاهان، حالا نفتی‌ها امیدوارند که در خانه بتوانند از سد تیم همسایه خود در جدول امتیاز بگیرند و مس رفسنجان را در آبادان شکست بدهند.

 

سید سیروس پورموسوی سرمربی باتجربه نفتی‌ها، همان‌طور که پیش از بازی هم وعده داده بود، ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه را برای دیدار مس چینش کرده و به چند جوان آبادانی فرصت بازی در ترکیب صنعت نفت را داده است تا آن‌ها در هفته‌های پایانی لیگ برتر که خطر سقوط نفت را تهدید نمی‌کند، فرصت بازی بیشتری را به دست آورند.

 

با نظر سید سیروس پورموسوی، حامد فلاح‌زاده، محمد طیبی، حسین بغلانی، امید خالدی، امید حامدی‌فر، عبدالله ناصری، محمود مطلق‌زاده، حکیم نصاری، امیرحسین فرهادی، فاخر تهامی و رضا خالقی‌فر در ترکیب اولیه صنعت نفت آبادان برای دیدار با مس رفسنجان به میدان می‌روند.

 

از مهم‌ترین تغییرات ترکیب امشب صنعت نفت آبادان می‌توان به بازگشت حامد فلاح‌زاده به خط دروازه نفتی‌ها و هم‌چنین حضور حسین بغلانی در عمق خط دفاعی این تیم اشاره کرد.

 

این مسابقه حساس از ساعت 21:15 از سری رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر همزمان به 7 مسابقه دیگر هفته، در ورزشگاه تختی آبادان انجام خواهد شد.

دیدگاه‌ها