کد خبر : 1769221 | 29 تیر 1400 ساعت 22:36 | 27.4K بازدید | 6 دیدگاه

یحیی؛ محرومیت، محدودیت نیست (عکس)

سرمربی پرسپولیس که با رای سازمان لیگ مقابل ماشین سازی از روی سکوها مجبور به هدایت تیمش شده، توانسته نیمه اول شاهد برتری پرگل شاگردانش باشد.

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی که در حکمی ناگهانی در آستانه دیدار با ماشین سازی به واسطه اتفاقات دیدار چند هفته قبل‌تر با محرومیت مواجه شد، مجبور است از جایگاه ویژه شاهد نمایش شاگردانش باشد و آنها را برای دستیابی به امتیاز کامل این بازی هدایت کند.

 

 

1625240

 

سرمربی سرخ‌ها که نسبت به بازی‌های قبلی با توجه به روند هجومی تیمش و البته برتری آنها در نیمه اول، با استرس کمتری کار را دنبال می‌کرد، در نهایت شاهد برتری تیمش بود و شب آرامی را در استادیوم بنیان دیزل پشت سر می‌گذارد.

یحیی گل محمدی که بابت از دست رفتن شانس حضور در مرحله بعدی جام حذفی ناراحت بود، شاید برتری مقابل ماشین سازی و اینکه تیمش همچنان شانس اول قهرمانی در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل باشد، بخشی از این ناراحتی را جبران کند. 

 

 

1625239

 

تیم او در تبریز توانسته یک برتری پر گل و قابل توجه را به دست بیاورد و شاگردان او علیرغم غیبت سرمربی‌شان در منطقه فنی به خوبی توانسته‌اند تدابیر او را در زمین برای از پیش رو برداشتن حریف به اجرا در بیاورند تا نشان دهند هیچ مانعی نمی‌تواند آنها را در مسیر و هدفی که در ذهن دارند، دور کند.

دیدگاه‌ها