کد خبر : 1769396 | 30 تیر 1400 ساعت 14:41 | 52.6K بازدید | 7 دیدگاه

مصدومیت پنهان؛ بازیکن پرسپولیس جراحی می شود

علی شجاعی در بازی دیروز پرسپولیس در برابر ماشین سازی از دقیقه 62 به جای مهدی ترابی وارد میدان شد و در دقیقه 90 به شهریار مغانلو پاس گل داد.

به گزارش "ورزش سه"، این دومین پاس گلی علی شجاعی در پست تخصصی اش بود؛ کاری که به دفعات در نساجی انجام داد. نکته مهم در جریان بازی؛ دوبار کتف علی شجاعی از جا در رفت که خود این بازیکن آن را جا زد تا به بازی ادامه دهد. اما درد شدید در پایان بازی به سراغ او آمد و برای رهایی از این مشکل باید کتف خود را جراحی کند و طبیعتا در دو هفته پایانی قادر به همراهی تیم پرسپولیس نخواهد بود.

 

علی شجاعی که یکی از بازیکنان کلیدی نساجی در فصل گذشته بود این فصل خیلی از سوی یحیی گل محمدی به بازی گرفته نشد؛ از اینرو به دنبال تغییر تیم در فصل جدید است تا شانس بیشتری برای بازی در لیگ برتر پیدا می کرد و روزهای خوب خود را در نساجی یک بار دیگر در لیگ برتر تکرار کند. او در نساجی هم پاس گل های متعددی داد و یکی از ارکان تاثیر گذار تیم در کسب عنوان نهمی بود.

 

1625525

 

یحیی گل محمدی به بازی دادن به علی شجاعی در بازی با ماشین سازی نشان داد که به این بازیکن اعتماد دارد اما ترافیک بازیکن موجب شده تا کمتر از او بهره ببرد.

 

دیدگاه‌ها