کد خبر : 1769449 | 30 تیر 1400 ساعت 19:56 | 38.6K بازدید | 12 دیدگاه

جانفرانکو زولا:

توپ طلا را به جورجینیو بدهید

جانفرانکو زولا، ستاره سابق فوتبال ایتالیا معتقد است توپ طلا سال 2021 باید به جورجینیو لقب گیرد.

توپ طلا را به جورجینیو بدهید

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو در سال 2021 عملکرد فوق العاده ای داشته و افتخارات بزرگی دست یافت. این هافبک ایتالیایی ابتدا در لباس چلسی موفق به فتح لیگ قهرمانان شد و در ادامه در ترکیب آتزوری عنوان قهرمانی رقابت های یورو 2020 را نیز به دست آورد. حالا زولا که سابقه کار کردن با جورجینیو را در چلسی دارد، مدعی شد باید عملکرد تیمی نیز محاسبه شود و به این دلیل جورجینیو لایق دریافت جایزه توپ طلا در سال 2021 است. البته به نظر می رسد لیونل مسی بخت نخست کسب این عنوان در سال جاری باشد.

 

1620211

 

جانفرانکو زولا گفت: "از نظر من باید توپ طلا را به جورجینیو بدهند و او در سال 2021 لایق دریافت این جایزه است. جورجینیو تعادل و ضرب آهنگ خاصی را برای تیم های خود به ارمغان می آورد. من خوش شانس بودم که بازیکنی مانند جورجینیو در دوران حضورم در چلسی در ترکیب این تیم حضور داشت و من می دانم که او قادر به انجام چه کارهایی در زمین مسابقه است.

 

جورجینیو شایسته دریافت توپ طلا است. نه تنها خود این بازیکن عملکرد درخشانی داشته، بلکه تیم هایی که جورجینیو را در اختیار داشته اند نیز سال موفقی را سپری کرده اند و از نظر من این فاکتور نیز باید هنگام انتخاب بهترین بازیکن جهان در نظر گرفته بشود."

دیدگاه‌ها