کد خبر : 1769452 | 30 تیر 1400 ساعت 20:25 | 19.8K بازدید | 2 دیدگاه

استفاده از چند زبان زنده دنیا در تمرینات بایرن‌مونیخ!

بیلد از یک اتفاق جالب در تمرینات بایرن مونیخ زیر نظر یولیان ناگلزمان رونمایی کرده است.

استفاده از چند زبان زنده دنیا در تمرینات بایرن‌مونیخ!

به گزارش "ورزش سه"، در اواخر فصل گذشته هانسی فلیک در تصمیمی غیر منتظره اعلام کرد که قصد دارد در پایان فصل از جمع باواریایی‌ها جدا شود و چالش جدیدی را تجربه کند؛ اتفاقی که نهایتا رقم خورد و سرمربی موفق بایرن مونیخ از این تیم جدا شد و هدایت تیم ملی آلمان را برعهده گرفت.

 

بعد از قطعی شدن جدایی هانسی فلیک، گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد رابطه با انتخاب سرمربی جدید بایرن مطرح شد اما نهایتاً سران این باشگاه با لایپزیش بر سر به خدمت گرفتن یولیان ناگلزمان به توافق رسیدند تا این سرمربی جوان هدایت پر افتخار ترین تیم فوتبال آلمان را بر عهده بگیرد.
طی روزهای اخیر تمرینات پیش‌فصل بایرن مونیخ به منظور آماده‌سازی برای فصل 22-2021 آغاز شده و حتی این تیم در یک بازی دوستانه برابر کلن نیز شکست خورد.

 

 

1625642

 

 

اما حالا نشریه بیلد آلمان از یک اتفاق جالب در تمرینات بایرن مونیخ رونمایی کرده است. بیلد گزارش داده که یولیان ناگلزمان در تمرینات بایرن با بازیکنان به زبان آلمانی صحبت می‌کند. همچنین در طول جلسات تاکتیکی دینو تاپ‌مولر، دستیار ناگلزمان، نکات را به زبان فرانسه با بازیکنان فرانسوی بایرن مونیخ در میان می‌گذارد و او با عمر ریچاردز، مدافع تازه وارد بایرن، نیز به زبان انگلیسی صحبت می کند.

دیدگاه‌ها