کد خبر : 1769455 | 30 تیر 1400 ساعت 20:46 | 35.2K بازدید | 1 دیدگاه

تکلیف کاپیتان یوونتوس برای فصل بعد مشخص شد

به نظر می رسد جورجیو کیه لینی، کاپیتان باتجربه یوونتوس یک فصل دیگر در این تیم ماندنی خواهد شد.

تکلیف کاپیتان یوونتوس برای فصل بعد مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد جورجیو کیه لینی با باشگاه یوونتوس تمام شده و هنوز آینده او در هاله ای از ابهام قرار دارد. گرچه در اواسط فصل به نظر می رسد این مدافع 36 ساله در تابستان از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد، اما درخشش در رقابت های یورو 2020 نیز تغییر تصمیم جورجیو کیه لینی شده و کالچومرکاتو مدعی شد یوونتوس پشینهاد تمدید قرارداد یک ساله به این مدافع تنومند داده است.

 

1595998

 

جورجیو کیه لینی اگرچه در اولین دیدار ایتالیا در مرحله گروهی برابر ترکیه دچار مصدومیت شد، اما خیلی زود به ترکیب بازگشت و در ادامه یکی از بهترین بازیکنان آتزوری در مسیر کسب دومین قهرمانی تاریخ در اروپا لقب گرفت. جورجیو کیه لینی همچنین از نظر روحی نیز رهبر بسیار خوبی برای بازیکنان جوان ایتالیا در میدان بود و در کنار لئوناردو بونوچی بارها به داد این تیم رسید.

 

به نظر می رسد قرارداد کیه لینی به مدت یک فصل دیگر تمدید شده و در نهایت این بازیکن بعد از جام جهانی قطر 2022 از دنیای فوتبال به صورت رسمی خداحافظی خواهد کرد. جورجیو کیه لینی که ماه آینده 37 ساله می شود، در دوران حضور خود در تورین عملکرد فوق العاده ای داشته و 9 عنوان قهرمانی سری آ و پنج جام حذفی ایتالیا به دست آورده است. همچنین کیه لینی 112 بازی برای تیم ملی ایتالیا انجام داده و هشت گل نیز برای تیمش به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها