کد خبر : 1769459 | 30 تیر 1400 ساعت 20:51 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

وزش باد و پیست مواج توکیو

بانوی قایقران دو نوبت تمرین کرد

نازنین ملایی قایقران المپیکی کشورمان امروز در شرایطی تمرین کرد که پیست برگزاری مسابقات شاهد وزش باد و مواج بودن آب بود.

بانوی قایقران دو نوبت تمرین کرد

به گزارش ورزش سه، سی و دومین دوره مسابقات المپیک تابستانی از اول تا هفدهم مردادماه در توکیو برگزار می‌شود. نازنین ملایی یکی از نمایندگان قایقرانی ایران به عنوان اولین ایرانی در دور مقدماتی مسابقه روئینگ زنان شرکت می‌کند.


فرزام مربی تیم روئینگ ایران در توکیو در خصوص تمرینات ملایی به خبرنگار مهر گفت: پاروزن ایران یک نوبت روز قبل تمرین کرده و امروز چهارشنبه ۳۰ تیرماه هم در دو نوبت صبح و عصر در محل پیست برگزاری مسابقات تمرین کرده است.

وی ادامه داد: ما قبلاً هم در این پیست تمرین کرده و مسابقه داده‌ایم. قایق خود را تحویل گرفته‌ایم و تنظیم شده است و ملایی قطعاً با تمرین به هماهنگی بیشتری با این قایق می‌رسد.

فرزام بیان کرد: پیست مواج است و شاهد وزش باد هستیم. آب و هوای این منطقه نیز گرم است اما مشکلی نداریم. فقط نکته‌ای که برای خودم جالب بود این بود که پروتکل‌ها و فاصله گذاری‌هایی که قبلاً تعریف شده و گفته شده بود داخل دهکده بازی‌ها دیده نمی‌شود.

مربی تیم ملی روئینگ ایران خاطرنشان کرد: ما یک بار دیگر هم برای کسب سهمیه در توکیو بودیم و شاید آن زمان تعداد نفرات کمی در محل مسابقات بودند اما این بار قابل مقایسه با دفعه قبل نیست. به نظر می‌رسد میزبان کار از دستش در رفته است و امیدوارم بتوانند با ورود ورزشکاران بیشتر به دهکده و محل مسابقات شرایط را کنترل کرده و بر اوضاع مسلط شوند.

نازنین ملایی در اولین روز تمرین خود در محل برگزاری مسابقات المپیک از ناحیه دست دچار آسیب دیدگی شده است که با پیگیری مراحل درمان در حال حاضر مشکلی ندارد. ملایی روز جمعه در اولین روز مسابقات و دور مقدماتی بازی‌ها در گروه اول قایق سنگین وزن زنان تک نفره دو هزار متر با نمایندگان بلاروس، آمریکا، نیجریه، پاراگوئه و سودان مسابقه خواهد داد.


 

دیدگاه‌ها