کد خبر : 1769512 | 31 تیر 1400 ساعت 10:11 | 15.8K بازدید | 4 دیدگاه

واکنش کامرانی فر به توقف لیگ دسته دو

سرپرست دبیر کلی فدراسیون در خصوص توقف بازی های مرحله پلی آف لیگ دسته دوم فوتبال ایران به خاطرات اتفاقات اخیر توضیحاتی را ارائه کرد.

واکنش کامرانی فر به توقف لیگ دسته دو

به گزارش "ورزش سه"،  رقم خوردن نتایج عجیب در هفته های پایانی لیگ دسته دو، یکی از داغ ترین بحث های روز فوتبال ایران است. در هفته پایانی لیگ 2 در گروه ب تیم سردار بوکان با 10 گل در برابرتیم شهید قندی یزد شکست خورد؛ شهرداری ماهشهر در همدان 6 گل به تیم پاس زد و شاهین بندرعامری هم با 5 گل میلاد مهر تهران را شکست داد که این نتایج موجب صعود تیم شهید قندی یزد به بازی پلی آف شد. برخی از بازی ها در هفته های ماقبل پایانی هم مشکوک است که می توان به شکست 7 بر صفر سردار بوکان در برابر تیم شاهین بندرعامری اشاره کرد. با این دستور بازی ویستا توربین و شهید قندی یزد در مرحله پلی آف نیز تعلیق شده است.

 

حسن کامرانی فر در واکنش به این اتفاقات به سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال بی عدالتی را به هیچ وجه نمی پذیرد و در آینده ای نزدیک تصمیمات بزرگ فدراسیون را در این حوزه خواهید دید. جلسات بطور مرتب و با حضور مسئولان و ارکان قضایی فدراسیون برگزار و خروجی این جلسات از طریق سایت فدراسیون اطلاع رسانی می شود. فعلاً بازی های پلی آف لیگ دو فوتبال متوقف شده تا مسائل مهم این لیگ بررسی شود. سایر لیگ ها را هم مانند لیگ دو تحت نظر داریم و به زودی تصمیم ها ازطریق ارکان قضایی اخذ و اعلام می شود و قطعا مسائل غیر اخلاقی نیز مورد کنکاش قرار می‌گیرد.

 

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در مورد این که آیا تضمینی برای بررسی مسائل غیر اخلاقی سایر لیگ‌ها وجود دارد نیز گفت: هیچ فرقی بین تیم ها در هیچ رده ای نیست و تمامی لیگ ها تحت نظر قرار دارند. برای ما تفاوتی بین محل فساد وجود ندارد و اگر چنین موضوعی به قطعیت برسد با آن به شدت برخورد می کنیم. به گونه‌ای که در ماجرای رقابت‌های لیگ دسته دوم هم موضع فدراسیون روشن و قاطع بود.

دیدگاه‌ها