کد خبر : 1769620 | 31 تیر 1400 ساعت 19:06 | 20.3K بازدید | 2 دیدگاه

نوشی‌صوفیانی: آن گل تماشایی نبود، آخرت شانس بود

دروازه‌بان مس رفسنجان می‌گوید صنعت نفت با خوش‌شانسی تک گل دیدار با آنها را به ثمر رساند.

نوشی‌صوفیانی: آن گل تماشایی نبود، آخرت شانس بود

به گزارش "ورزش سه"، داوود نوشی‌صوفیانی با اشاره به تساوی مس رفسنجان مقابل صنعت نفت آبادان عنوان کرد: با وجود اینکه گرما و شرایط آب و هوای امان ما را بریده بود و واقعاً نمی‌توانستیم نفس بکشیم، اما بازی پایاپای و حتی بهتری نسبت به صنعت نفت آبادان داشتیم و موقعیت‌های ما از آنها خطرناک‌تر بود که فقط یک گل زدیم.

 

او ادامه داد: تنها هدف ما مقابل صنعت نفت کسب پیروزی بود و آقای ربیعی تمام نکات تاکتیکی و نحوه بازی حریف را به بچه‌ها عنوان کرد، اما با وجود اینکه یک گل فنی به ثمر رساندیم ولی روی یک اتفاق و شوت گل خوردیم. خیلی‌ها گفتند آن گل تماشایی بود‌ ولی ضمن احترام به صنعت نفت و تماشاگران خوبش که همیشه به من محبت داشتند، به نظرم آن گل دقت خاصی نداشت و آخرت شانس بود.

 

1586860

 

دروازه بان مس رفسنجان درباره شرایط این تیم ابراز کرد: تیم ما در سال اول حضورش در لیگ برتر عملکرد قابل قبولی داشته و خود را اثبات کرد؛ نباید انتظارهای غیرمنطقی از مس در نخستین فصل حضورش در لیگ برتر داشته باشیم چون کمتر تیمی در تاریخ فوتبال ایران توانسته بلافاصله پس از صعود از لیگ یک عملکرد خوب خود را ادامه دهد و جزو مدعیان باشد.

 

نوشی‌صوفیانی پیرامون دیدار مقابل پدیده ابراز کرد: باید در آخرین میزبانی خودمان به بهترین شکل عمل کنیم و بتوانیم پدیده را شکست بدهیم. توانایی برنده شدن در این بازی را داریم و با همه وجود وارد زمین خواهیم شد تا در دو هفته پایانی حداکثر امتیاز را بگیریم و با رتبه بهتری فصل را تمام کنیم؛ هرچند به نظرم مس رفسنجان به اهداف خود در سال اول در لیگ برتر رسید.

دیدگاه‌ها