کد خبر : 1769745 | 01 مرداد 1400 ساعت 15:21 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

چشم‌ها به دربی اصفهان و نبرد مربیان استقلالی

آخرین فرصت سایپا برای بقا در لیگ برتر

سایپای تهران آخرین شانس های خود را برای بقا در لیگ برتر امتحان خواهد کرد.

آخرین فرصت سایپا برای بقا در لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، نارنجی پوشان فوتبال ایران در لیگ بیستم با بحران های مختلفی دست و پنجه نرم کردند و حالا در فاصله دو هفته مانده تا پایان رقابت ها احتمال سقوط شان به دسته پایین تر بسیار زیاد است.


سایپا که فصل را با ابراهیم صادقی شروع کرد و در ادامه با فراز کمالوند به عنوان سرمربی به توافق رسید، نتایج خوبی کسب نکرد و حالا با هدایت سعید اخباری آخرین امیدهای خود برای بقا در لیگ برتر را جست و جو می کند.


این تیم در بازی گذشته با گل گهر با وجود اینکه عملکرد خوبی داشت و یک پنالتی نیز هدر داد، اما در نهایت یک بر صفر بازنده شد تا آخرین امیدهایش برای بقا به دو مسابقه پایانی باشد. در هفته بیست و نهم حالا یک فرصت استثنایی در اختیار دارد.


سایپا که با 23 امتیاز در رده پانزدهم قرار گرفته در خانه باید مقابل آلومینیوم قرار بگیرد و اگر در این بازی به پیروزی برسد، 26 امتیازی خواهد شد. از طرف دیگر ذوب‌آهن ونفت مسجدسلیمان دو رقیب مستقیم سایپا برای بقا بازی های سختی دارند. ذوب‌آهن در دربی اصفهان مقابل سپاهانی قرار می‌گیرد که در کورس قهرمانی است و به راحتی به همشهری قعرنشینش امتیاز نمی‌دهد. همچنین نفت مسجدسلیمان باید مقابل گل‌گهری بازی کند که به دنبال چهارم شدن در جدول و کسب سهمیه آسیایی است.


در این شرایط فرصت استثنایی در اختیار شاگردان سعید اخباری مربی جوان لیگ برتر قرار گرفته تا با برد در این هفته آخرین شانس هایش برای بقا را امتحان کند. بی تردید نارنجی‌پوشان اول امیدوار به کسب برد مقابل آلومینیوم هستند و بعد چشم شان به دربی اصفهان و تقابل محمود فکری و امیر قلعه‌نویی است تا شاید معجزه ای رخ بدهد و جشن بقا بگیرند.

دیدگاه‌ها