کد خبر : 1769779 | 01 مرداد 1400 ساعت 19:20 | 13.9K بازدید | 2 دیدگاه

"برای فصل جدید هیجان‌زده‌ایم"

سادیو مانه: فصل فوق‌العاده‌ای در انتظار ماست

سادیو مانه، ستاره لیورپول، انتظار دارد تا در فصل جدید قرمزها تمام مشکلات‌شان را پشت سر بگذراند.

سادیو مانه: فصل فوق‌العاده‌ای در انتظار ماست

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در فصل 21-2020 ماه های سختی را پشت سر گذاشت و مجبور شد تا بدون ستاره هایش قدرت خود را محک بزند، اما اکنون ستاره های مصدوم قرمزها بازگشته اند و سادیو مانه نیز بی صبرانه منتظر شروع فصل است.

 

مانه معتقد است رقابت های 22-2021 برای او و لیورپول یک فصل بسیار مثبت خواهد بود. مهاجم سنگالی انتظار دارد تا قرمزهای سرحال و کاملا آماده به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنند.

 

شاگردان یورگن کلوپ در فصل پیش با سونامی مصدومیت ها روبرو شدند و به همین دلیل نتوانستند از عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر دفاع کنند.

 

1626206

 

آنها برای دستیابی به رده سوم و کسب سهمیه چمپیونزلیگ با  مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردند و به سختی جنگیدند و اکنون بازیکنان کلیدی لیورپول آماده هستند تا در تلاشی دوباره برای کسب جام های قهرمانی به زمین بروند.

 

مانه که فصل پیش 16 گل برای قرمزها به ثمر رساند، در پاسخ به این سوال که آیا احساس می کند که اکنون در فرم بهتری است و آمادگی بیشتری دارد، به وبسایت لیورپول گفت: "بله. البته. فکر می کنم به عنوان یک بازیکن بسیار مهم است که استراحت داشته باشی و می توانم بگویم از زمانی که من به لیورپول آمدم این اولین باری بود که توانستم چهار هفته یا بیشتر تعطیلات داشته باشم، بنابراین فکر می کنم که این گاهی خیلی کمک می کند.

از همان روز اول توانستم ببینم که همگی به نظر خیلی آماده و سرحال می رسند که برای من باورنکردنی بود! من درباره یک هفته یا دو هفته تعطیلات داشتن شکایت نمی کنم، اما فکر می کنم که همیشه داشتن چنین تعطیلات طولانی به ما کمک مضاعفی می کند.

در عین حال ما در طول تابستان تمرینات فردی مان را داشتیم که این نیز مهم است زیرا شما از روز اول می دیدید که همه خیلی سرحال و آماده رفتن به فصل جدید به نظر می رسند."

 

1625365

 

مانه درباره ارزیابی اش از فصل 21-2020 و نیاز به بالا بردن استانداردها برای فصل پیش رو افزود: "من واقعا همانطور که در ابتدا گفتم فکر می کنم و وقتی این را گفتم واقعا منظورم همین بود. این بهترین فصل من نبود و خودم هم می دانم.

همانطور که همیشه گفته ام در فوتبال ممکن است این اتفاق ها بیفتد اما به نظر من در فصل بعد اوضاع به همان شکل نخواهد بود. به طور قطع من آماده ترم چه از نظر فیزیکی و چه از نظر ذهنی، از همه نظر... پس فکر می کنم که برای خودم به شخصه فصل هیجان انگیزی در پیش باشد.

 

فکر می کنم که نه فقط من، بلکه همه هیجان زده هستند. به عنوان یک بازیکن ما همه شبیه به هوادارها شدیم چرا که اگر هم تیمی هایت را ببینی که دارند به تمرینات برمی گردند و آمادگی‌شان را به دست می آورند، واقعا ذوق می کنی.

 

1623037

 

 

وقتی ویرژیل (فن‌دایک)، جو (گومز) و جوئل (ماتیپ) را بعد از هر جلسه تمرین می بینیم می گویم "دوست من چطوری؟" چرا که فکر می کنم اینکه همه را دوباره دور هم در تمرینات تیم داشته باشیم فوق العاده است.

چون می دانیم آنها برای تیم و برای ما قادر به انجام چه کارهایی هستند. مهمترین چیز تیم است بنابراین آماده شدن این بازیکن ها و رسیدنشان به 100 درصد به نظر من باعث شده که همیشه لبخند را بر لب بچه ها ببینیم و بگوییم وای... دوباره عجب فصلی در انتظار ماست!"

 

دیدگاه‌ها