کد خبر : 1769784 | 01 مرداد 1400 ساعت 20:06 | 81.7K بازدید | 6 دیدگاه

نبرد بزرگان؛

18 مرداد؛ زمان دیدار دوباره مسی و رونالدو

تیم های فوتبال بارسلونا و یوونتوس قرار است در تاریخ 18 مرداد در جام خوان گامپر به مصاف یکدیگر بروند.

18 مرداد؛ زمان دیدار دوباره مسی و رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا با صدور بیانیه ای اعلام کرد که پنجاه و ششمین دوره جام خوان گامپر امسال نیز برگزار خواهد شد. برگزاری این جام، این بار یک تفاوت بزرگ با دفعات قبل دارد و آن حضور تیم فوتبال بانوان بارسلونا در این جام است.


قرار است در این بازی تیم های مردان و زنان یوونتوس به مصاف تیم های مردان و زنان بارسلونا بروند. این بازی ها در تاریخ 8 آگوست برگزار می شود. ابتدا تیم های بانوان دو باشگاه در تاریخ 17 مرداد و از ساعت 20:30 به وقت تهران در استادیوم نوکمپ به مصاف هم می روند و سپس راس ساعت 24 به وقت تهران و در ثانیه های آغازین روز 18 مرداد، تیم های مردان یوونتوس و بارسلونا در همان استادیوم  با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ضمن اینکه قرار است 20 درصد از ظرفیت ورزشگاه با حضور 19،869 تماشاگر پر شود.

 

1626218


یوونتوس پس از اینکه در سال 2005 راهی اسپانیا شد، حالا یک بار دیگر به خوان گامپر بازگشته است. شبی که با عملکرد شگفت انگیز یک جوان هنوز شناخته نشده به نام لئو مسی به یادها مانده است.

 

فابیو کاپلو، سرمربی وقت یوونتوس، در آن بازی چنان تحت تاثیر عملکرد مسی 18 ساله قرار گرفت که حتی پیشنهادی را برای گرفتن قرضی این بازیکن ارائه داد.

 

1626217


آن بازی با نتیجه 2-2 به پایان رسید. اینیستا و فن برونکهورست برای بارسا و دل پیرو و ترزگه برای ایتالیایی ها گلزنی کردند و در نهایت بیانکونری در ضربات پنالتی با نتیجه 4-2 پیروز شد.

 

1626219


برگزاری دیدار یوونتوس و بارسلونا در جام خوان گامپر، صحنه تقابل دوباره لیونل مسی و رونالدو خواهد بود. دو فوق ستاره دنیای فوتبال که سال ها در اسپانیا و در زمان حضور CR7 در رئال مادرید با یکدیگر رقابت داشتند و هرچند پس از حضور رونالدو در تورین، باز هم با یکدیگر روبرو شدند. حالا اما کریستیانو می تواند به یاد زمانی که پیراهن لوس بلانکوس را به تن می کرد، یک بار دیگر پای به نوکمپ بگذارد.

دیدگاه‌ها